جنوا
مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس فاش کرد: «علی کریمی لیگ امارات را به حضور در سری A ترجیح داد!»
امیر عابدینی در خصوص قیمت بالای بازیکنان فوتبال اظهار داشت: «قیمت بازیکنان را، ما بالا نبردیم چون قیمت در فوتبال دنیا روز به روز بالاتر می رفت. حریف ما در این رقابت تیم های عربی بودند. آنها با پولشان به رقابت پرداختند و بازیکنان خوب ما را بردند. به طور مثال قصد داشتم کریمی را به ایتالیا ترانسفر کنم سر از امارات در آورد. به محض امضای قرارداد اولیه کریمی، از پرسپولیس رفتم.»

وی افزود: «زمانی که مانوسی فر گفت که کریمی را یک تیم ایتالیایی می خواهد آن قدر من باور نداشتم. وقتی دعوت نامه به باشگاه پرسپولیس آمد، به ایتالیا و به باشگاه جنوا رفتم. صحبت ها انجام گرفت و قرارداد کریمی 2 میلیون دلار بود. این قرارداد هم مثل قرارداد مهدی مهدوی کیا، کریم باقری و دایی بود.»

عابدینی در ادامه گفت: «قراداد مهدوی کیا کمتر از 3 میلیون تومان، باقری و کریمی 6 میلیون تومان و قرارداد دایی نیز 6 میلیون تومان و یک خانه اجاره ای در خیابان نفت بود. اما دایی 600 هزار مارک و باقری یک میلیون مارک و مهدوی کیا میلیون ها مارک به باشگاه پرسپولیس آورند.»

عابدینی در ادامه اظهار داشت: «علی دایی اسطوره فوتبالمان را از السد قطر برگرداندم که پرونده شکایت قطری ها به فیفا رفت. دایی را النصر دبی و تیم باشگاهی کویتی می خواستند ولی من این مسائل را شکستم. بازیکن ما را 20 هزار دلار برای فوتبال امارات می خواستند من به آن بازیکن 8 میلیون دادم تا در ایران بماند. نمونه بارز این انتقالات ماجرای افشین پیروانی بود که بابت بازی در هایدوک اشپیلت کرواسی مبلغ 110 هزار مارک می گرفت اما من 40 میلیون تومان دادم تا در ایران بماند.»


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:jamnews.ir


مطالب پیشنهادی:
واکنش علی کریمی درباره بازگشتش به پرسپولیس
پیروزی اشتوتگارت و دورتموند در بوندسلیگا
صدر‌نشینی موناکو در لاشامپیونه
پیروزی مدعیان در هفته دوم سریA
آرسنال فاتح دربی لندن شد