افشاگری افضل
سرمربی فصل قبل تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان علیه این تیم دست به افشاگری زد.
علیرضا افضل ابتدا درباره آمدن رضا لک به گیتی‌پسند توضیح داد: دست‌هایی در کار بود تا لک را به گیتی‌پسند بیاورند. یک سری بازیکنان که با او رفاقت داشته و با من دشمن بودند، این کار را کردند. نمی‌گویم لک کارنامه بدی دارد اما باید دید او امسال هم می‌تواند موفق باشد یا نه. باید ببینیم امسال که سرپرست جنجال‌سازش در کنارش نیست و جو قرچک حمایتش نمی‌کند، چه کار می‌کند.

سرمربی فصل قبل گیتی‌پسند در ادامه افشاگری‌هایش به ماجرای واگذاری امتیاز تیم گیتی‌پسند نوین به زمزم اشاره کرد و افزود: من از تمام جزئیات این واگذاری اطلاع دارم و می‌دانم که آقایان به هیچ وجه امتیاز تیم را به زمزم نداده‌اند. شرکت زمزم تنها اسپانسری این تیم را به عهده گرفته و تیم برای خود گیتی‌پسندی‌هاست. همه کارهایش را طاهری مدیرعامل گیتی‌پسند کرده و کادر فنی زمزم تنها بله قربان‌گوی آقایان هستند. کادر فنی، سرپرست، بازیکنان و حتی تدارکات زمزم را هم گیتی‌پسند انتخاب کرده است و تمام هزینه‌اش را طاهری می‌دهد. قطعا آینده بیشتر از این نشان می‌دهد که طاهری چه کارهایی کرده است.

افضل ادامه داد: گیتی‌پسند می‌خواست فوتسال اصفهان را نابود کند که کرد. آن‌ها در بازی لیگ با زدن 7 گل تیم زمزم را له کردند و شخصیت بازیکن اصفهانی خرد شد. آقایان می‌خواهند بگویند، اصفهانی جماعت لیاقت ندارد به تیم‌شان برود. آن‌ها بومی‌گرایی را کنار گذاشتند. بحث واگذاری تیم گیتی‌پسند نوین هم حرف بیخودی است. هدف طاهری و عراقی‌زاده این است که شخصیت بازیکن اصفهانی را خراب کنند. خوردن هفت گل واقعا زشت و تاسف‌بار است.

وی همچنین با تاکید مجدد بر اداره تیم زمزم توسط گیتی‌پسندی‌ها خاطرنشان کرد: آقایان که می گویند تیم را واگذار کرده‌اند، چرا قراردادی نبستند و پولی رد و بدل نشده است؟ زمزم اسپانسری این تیم را قبول کرده و قرار شده اگر تیم اول تا چهارم شد، 150 تا 300 میلیون، اگر چهارم تا هفتم شد 200 میلیون و اگر در رده هفتم به پایین قرار گرفت 100 میلیون به باشگاه گیتی‌پسند پرداخت کند. وگرنه هیچ کس این تیم را نمی‌خرید و آقایان مجبور شدند تنها اسپانسری تیم را به شرکت دیگری دهند.

افضل در پایان گفت‌وگو به عملکرد گیتی‌پسند در جام باشگاه‌های آسیا هم انتقاد کرد و گفت: آقایان می‌گویند سطح بازی‌ها بالا رفته است. باید بگویم گیتی‌پسند هم هفت ملی‌پوش به تیمش اضافه کرده بود. گیتی‌پسند دقیقا تیم ملی بود. همین تیم مقابل اسپانیا در جام جهانی سه – سه مساوی کرد!


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir


مطالب پیشنهادی:
پیروزی پرگل تیم فوتسال گیتی پسند
مدل معروف، دلیل اصلی انتقال اوزیل به آرسنال!
یاران مهدوی كیا، یاران بالاك را شكست دادند
برنامه پخش زنده مسابقات فوتبال از تلویزیون
برنامه 90 و خواهش فردوسی‌پور از شیرینی