نود
نخستین برنامه ی نود سال 93 از ساعت 23:13 پنجشنبه شب از شبکه سوم سیما بر روی آنتن رفت و ساعت 2:41 بامداد جمعه به پایان رسید.
نخستین برنامه ی نود سال93 از ساعت 23:13 پنجشنبه شب از طریق شبکه سوم سیما بر روی آنتن رفت.

با توجه به تعطیلات نوروز و انجام دیدار های لیگ قهرمانان آسیا و لیگ برتر برنامه این هفته بر خلاف روال معمول به جای دوشنبه، پنجشنبه پخش  شد.

سوال پیامکی این هفته برنامه نود به بهترین گل سال 92 اختصاص یافته بود .

1.     کریم انصاری فرد    2.  اندرانیک تیموریان     4.   وریا غفوری    3.  محمدرضا  خلعتبری   5.   رضا قوچان نژاد         6.  مصطفی هاشمی    

در ابتدای برنامه صحنه هایی از دیدار تیم های استقلال - الجزیره، فولاد - بنیاد کار، تراکتور سازی - العین و سپاهان - الاهلی  و حاشیه ها مصاحبه های مربیان تیم ها پخش شد.

آماری از دیدار نمایندگان کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا به تصویر کشیده شد.

حاشیه های مربوط به دیدار فولاد و بنیادکار پخش شد که جایگاه نامناسب خبرنگاران در این گزارش به نمایش گذاشته شده بود.

آماری از لیگ قهرمانان آسیا و جایگاه تیم ها در گروه های مختلف ارائه شد.

گزارش نود درجه پخش شد که طی ان به اتفاقات هفته ی اخیر فوتبال کشورمان پرداخته شده بود.

صحنه هایی از دیدار تیم های فولاد خوزستان و تراکتور سازی و حاشیه ها و صحبت های مربیان تیم ها پخش شد.

نتایج و نکات هفته بیست و هشتم طی تصاویری ارائه شد.

هدایت ممبینی کارشناس داوری این هفته برنامه نود بود.

مهدی تاج رییس سازمان لیگ فدراسیون فوتبال روی خط تلفنی برنامه نود آمد و گفت: امروز جلسه ای داریم و طی آن در خصوص برخی مسائل مربوط به لیگ برتر صحبت خواهیم کرد.

وی در خصوص اینکه اگر قهرمانی فولاد در هفته بیست و نهم مسجل شود جام به وی تعلق می گیرد یا خیر گفت: این هم پیشنهاد خوبی است و در جلسه امروز در این باره نیز صحبت خواهیم کرد.

وی افزود: هفته بیست و نهم تحت عنوان حمایت از مرزبانان کشورمان برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: بحث دیگری که روی آن برنامه ریزی خواهیم کرد بحث اعتیاد است و امیدواریم در این باره نیز موفق بایم.

داوری دیدار تیم های فولاد - تراکتورسازی مورد بررسی قرار گرفت.

اولین گزارش ایران 90 در سال 93 به شهرستان رشت اختصاص یافته بود.

طی این گزارش صحنه هایی از دیدار تیم های داماش و پرسپولیس و حاشیه های مربوط به آن پخش شد.

گزارش کاملی از دیدار تیم های استقلال و نفت تهران و حاشیه ها و صحبت های بازیکنان و مربیان این تیم ها پخش شد و برخی از بازیکنان استقلال در خصوص کسر 20 درصد از قراردادشان به عنوان جریمه به اظهار نظر پرداختند.

علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم نفت تهران و بازیکن تیم ملی امید میهمان ابن هفته برنامه نود بود. به عقیده بیرانوند گل وریا غفوری بهترین گل سال 92 بود.

تصاویری از بازی های بیرانوند پخش شد و وی درباره آنها توضیحاتی ارائه داد.

بیرانوند متولد 1371 بوده و متاهل است و عنوان کرد که زود ازدواج کرده و فرزندی یک سال و نیمه دارد. بیرانوند عنوان کرد میتواند توپ را به فاصله 80 متری پرتاب کند.

وی در مورد قرارداد داخلی خود با پرسپولیس گفت: من با نفت بودم و بدون هماهنگی به پرسپولیس رفتم و البته این ناهماهنگی رر زیادی به من زد.

وی در مورد پوشیدن پیراهن میلان در بازی مقابل استقلال گفت: این نظر حامی مالی من بود، البته خودم گفته بودم دوست دارم قرمز بپوشم.

گزارش نود تا نود به عملکرد بازیکنان خارج از کشور پرداخته بود. در این میان عملکرد دانیال داوری، قوچان نژاد در لیگ انگلیس، اشکان دژاگه بازیکن تیم فولام در لیگ برتر فوتبال، مسعود شجاعی در لیگ اسپانیا، علیرضا جهانبخش در لیگ هلند و سردار آزمون در لیگ روسیه، اسماعیل زاده و علیرضا حقیقی در لیگ پرتغال، بیت آشور در تیم ونکوور، جواد نکونام در تیم الکویت مورد بررسی قرار گرفت.

گزارشی از دیدار تیم های سپاهان و سایپا و حاشیه های مربوط به آن پخش شد.

گزارشی از ورزشگاه غدیر اهواز و شرایط آن پخش شد.

سردار آزمون بازیکن روبین کازان ارتباط زنده تصویری با برنامه نود برقرار کرد و فردوسی پور بار دیگر از علی بابا در برنامه نود یاد کرد.

وی در خصوص پیشنهاد آرسنال گفت: پیشنهاد های میلان و آرسنال جدی شده است و حتی با باشگاه روبین کازان نیز صحبت هایی شده است، البته در حال حاظر تمام فکر و ذکرم روبین کازان است. برایم افتخار است که از آرسنال پیشنهاد داشته باشم.

وی افزود: خیلی دوست دارم در جام جهانی حضور یابم، حضورم در تیم ملی فوتبال ایران نیز بستگی به نظر کی روش سر مربی تیم ملی دارد.

گوشه هایی از دیدار تیم های صبا - ذوب آهن و فجر سپاسی - مس کرمان و حاشیه های مربوط به آنها پخش شد.

طبق آمار آمار مسابقه پیامکی پس از گذشت 2 ساعت و 25 دقیقه از آغاز برنامه 29 درصد از شرکت کنندگان در مسابقه پیامکی گل آندرانیک تیموریان و 25 درصد گل وریا غفوری را به عنوان بهترین گل سال 92 انتخاب کرده بودند.

گزارشی آماری از لیگ برتر فوتبال و جدول رده بندی به تصویر کشیده شد.

گوشه هایی از دیدار تیم های استقلال خوزستان - راه آهن و گسترش فولاد - ملوان بندر انزلی، حاشیه ها و صحبت های مربیان و بازیکنان آنها پخش شد.

داوری سایر دیدار های لیگ برتر توسط ممبینی مورد بررسی قرار گرفت.

غلامرضا بهروان مسئول برگزاری مسابقات فدراسیون فوتبال روی خط تلفنی برنامه نود آمد و در مورد تیم مسجد سلیمان گفت: AFC روی امکانت ورزشی زوم کرده است و تیم ها باید به این قضیه توجه داشته باشند.

وی در مورد مشکلات مسجد سلیمان گفت: بحث ورزشگاه مسجد سلیمان و رختکن و امکانات ورزشگاه است، بحث دیگر هتل است که مسجد سلیمان در این رابطه با مشکل روبرو است.

گزارشی از لیگ یک فوتبال و حواشی آن به نمایش گذاشته شد.

اسماعیل جلیلی نماینده مردم مسجد سلیمان در مجلس شورای اسلامی و نظری مدیر عامل باشگاه مسجد سلیمان روی خط تلفنی برنامه آمدند و در خصوص وضعیت این تیم صحبت هایی ارائه کردند.

جلیلی در این باره گفت: از ما ممنونم که به دنبال شفاف سازی هستید و از مسئولان میخواهیم طوری حرکت کنند تا هیچگونه شائبه ای بوجود نیاید و ما نیز تلاش می کنیم بهترین نتایج را در لیگ بدست آوریم.

وی در خصوص بحث هتلی که بهروان عنوان کرد خاطرنشان کرد: ما مشکل هتل نداریم و حتی هتل بین المللی داریم و از آقای بهروان می خواهم این بحث را مطرح نکنند.

نظری نیز گفت: ما صحبتمان این است که چرا در آستانه صعود ما به لیگ برتر از ما کسر امتیاز شد، تا حدودی مشکلات ورزشگاه مسجد سلیمان را برطرف کرده ایم.

بهروان در مورد کسر امتیاز گفت: این موضوع ارتباطی به ما نداشته و مربوط به کمیته انباطی است و ما در خصوص برطرف کردن مشکلات ورزشگاه صحبت
کردیم.

علی حنطه سرمربی ابومسلم مشهد روی خط تلفنی برنامه آمد و در مورد حواشی دیدار ابومسلم و آلومینیوم هرمزگان در لیگ دسته صحبت هایی ارائه کرد.

ابراهیم میرزابیگی ناظر بازی ابومسلم و آلومینیوم روی خط تلفنی برنامه آمد و درباره این بازی توضیخاتی داد. وی گفت: مسئولان تیم بازیکنان ابومسلم را بیرون کشیدند، شروع این جریانات نیز از سوی حنطه بود و وی بازیکنان را از زمین بیرون کشید.

در پایان برنامه 30 درصد از شرکت کنندگان به آندرانیک تیموریان و 25 درصد به وریا غفوری رای داده بودند.

نخستین برنامه نود سال 93 ساعت 2:41 بامداد جمعه به پایان رسید.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:jamnews.ir


مطالب پیشنهادی :
سانسور صحبت های مایلی کهن در برنامه نود
رونمایی از پیراهن‌ آمریکا در جام جهانی+ عکس
محرومیت مدافع بوسنیایی به خاطر رفتار زشت با دانیل داوری
حذف روسیه از جام جهانی 2014 رد شد
تیم دوم اسپانیا چقدر می‌ارزد؟