پیروزی العربی با گلزنی دژاگه
العربی در شبی که اشکان دژاگه بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشت و برای تیمش گلزنی کرد توانست برابر الشحانیه به پیروزی برسد و سه امتیاز حساس این دیدار را به دست آورد.

در ادامه هفته بیست و دوم لیگ ستارگان قطر دو دیدار برگزار شد که در حساس ترین بازی العربی که در ورزشگاه خانگی خود از الشحانیه پذیرایی کرد توانست برابر این تیم با یک گل به پیروزی برسد.

این دیدار دربی ایرانی های قطر بود. در ترکیب الشحانیه مثل دیدارهای قبلی مسعود شجاعی و مهرداد پولادی در ترکیب اصلی به میدان رفتند و 90 دقیقه برای تیم خود بازی کردند. شجاعی بازی خوبی را به نمایش گذاشت و چند بار روی دروازه حریف موقعیت ایجاد کرد اما نتوانست مانع از شکست تیمش شود. هم شجاعی و هم پولادی در این دیدار کارت زرد دریافت کردند.

از طرف دیگر اشکان دژاگه هم در ترکیب اصلی العربی به میدان رفت و توانست تک گل بازی را در دقیقه 41 به ثمر رساند تا سه امتیاز حساس این دیدار به اندوخته العربی اضافه شود.

العربی با این پیروزی 29 امتیازی شد و در همان رده هشتم جدول رده بندی باقی ماند این در حالی است که الشحانیه با هجده امتیاز در رده دوازدهم قرار دارد و همچنان خطر سقوط را احساس می‌کند.

در دیگر دیدار برگزار شده الشمال توانست با یک گل برابر الخور به پیروزی برسد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir