شکایت باشگاه اردنی از محسن ترکی
یک باشگاه اردنی اعلام کرد که از محسن ترکی به خاطر قضاوت بد در دیدار این تیم برابر الوحده به کنفدراسیون فوتبال آسیا شکایت خواهد کرد.

محسن ترکی داور بازی دو تیم الوحدات اردن و الوحدة سوریه را در AFC کاپ که روز چهارشنبه برگزار شد سوت زد و به نظر می‌رسد که باشگاه اردنی به قضاوت داور ایرانی اعتراض دارد چرا که اعلام کرد به کنفدارسیون فوتبال آسیا شکایت خواهد کرد.

"زیاد شلبایه" عضو هیئت مدیره باشگاه الوحدات در گفت‌وگویی که با سایت عربی کوره داشت، گفت: شکایت خود را به کنفدراسیون فوتبال آسیا به خاطر قضاوتی که محسن ترکی داور دیدار تیم ما با الوحده سوریه داشت اعلام خواهیم کرد. دیدار رفت را یک داور ایرانی قضاوت کرد و یک پنالتی نادرست به سود حریف گرفت. بعد از پایان بازی گفتیم که احتمال اشتباه وجود دارد اما در دیدار دوم نیز یک داور ایرانی دوباره مرتکب اشتباه شد و این را نمی توان قبول کرد.

او ادامه داد: از کنفدارسیون فوتبال آسیا می خواهیم که دیگر هیچ داور ایرانی را برای قضاوت دیدارهای الوحدات انتخاب نکند چرا که اشتباهات آنها به ضرر تیم ماست.

محسن ترکی در این دیدار دو بازیکن الوحدات را از بازی اخراج کرد و نکته جالب اینکه یکی از اخراج ها به خاطر تلف کردن وقت بود که این با اعتراض شدید باشگاه اردنی مواجه شده است.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir