حمله جنجالی پولاد كیمیایی به قلعه نویی + عكس
پولاد كیمیایی بار دیگر حمله به قلعه نویی را از سر گرفت و نوشت: «ناصر! کجایی که استقلال و کشتن... خدا رحمتت کنه مرد دیگه طاقت این استقلال و ندارم.»

پولاد کیمیایی بار دیگر انتقاد تندی داشت از امیر قلعه نویی. پسر مسعود کیمیایی بعد از ناکامی بزرگ استقلال یکی از تلخ ترین عکس های تاریخ استقلال را منتشر کرد و به سبک یکی از دیالوگ های ماندگار فیلم قیصر پدرش نوشت: «ناصر کجایی که استقلالت رو کشتن...»

او روزگار امروز استقلال با قلعه نویی را مقایسه کرده با صحنه ای که ناصر ملک مطیعی در فیلم قیصر چاقو خورده و از بهروز وثوقی در نقش قیصر می خواهد تا انتقامش را بگیرد: «قیصر کجایی که فرمانت رو کشتن...»

این دومین حمله اینستاگرامی پولاد کیمیایی به قلعه نویی است. وی ابتدا در ماجرای اعتراض ها به کی روش و قهر سرمربی پرتغالی و تهدید او به جدایی در نوروز 94 در اینستاگرامش نوشت او باید برود تا امثال قلعه نویی هدایت تیم ملی را در دست بگیرند.

کیمیایی، در پست ابتدایی اش قلعه نویی با لفظی تند خطاب کرده بود و گفته هایش سبب شد تا با واکنش تند تیفوسی های استقلال قرار بگیرد. البته حتی هوتن، پسر مربی استقلال هم این بی احترامی را برنتابید و در پستی به این هنرپیشه نه چندان روی بورس سینمای ایران واکنش نشان داد.

قلعه نویی هنوز فدای هایی دارد که بسیاری شان در پست هایی که برای پولاد کیمیایی گذاشتند این عشق را نشان داده اند. پولاد کیمیایی که در این 2 ماه بارها درباره فوتبال مصاجبه کرده، آخرین بار گفته بود یک استقلالی عاشق حجازی است. اینکه مکتب او را دنبال می کند.

پولاد در جدیدترین پستش عکسی از روز رفتن قلعه نویی در بیمارستان برای عیادت ناصر حجازی منتشر کرده است. روزی که تنها ملاقات این دو در آن ماه ها بود و پس از آن سرمربی آبی ها حتی به هیچ یک از مراسم آن مرحوم هم نرفت.

پولاد به نظر می رسد خیلی زیرکانه این عکس را برای شروع فاز جدید دعوا با خانواده قلعه نویی انتخاب کرده است. اگرچه بسیاری از پست هایی که در صفحه او گذاشته شده درباره این است که چنین کاری تنها تنش زایی می کند.

البته خیلی از استقلالی ها حالا قلعه نویی را به باد انتقاد می گیرند و او را مسبب این دو سال ناکامی می دانند اما هنوز هم قلعه نویی که پر افتخار ترین مربی تاریخ استقلال است، هواداران پر شماری دارد.

این شروع یک دعوا است که این بار بی شک دامن "پدر بزرگوار!" پولاد کیمیایی را هم می گیرد.

حمله پولاد كیمیایی به قلعه نوییحمله پولاد كیمیایی به قلعه نویی



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:jamnews.ir