اکبر عبدی: استقلالی هستم
اکبر عبدی گفت: من استقلالی هستم ولی یادتان باشد که بعد از این تیم، به پرسپولیس احترام خاصی قائلم.

بی گمان اکبر عبدی را باید در زمره هنرمندان فعال کشورمان دانست که به حق به مرد هزار چهره ملقب شده و با بازی های درخشان خود در عرصه سینما، تلویزیون و تئاتر اسباب تحسین هنر دوستان را فراهم کرده است.

این هنرمند نامی بتازگی در بیمارستان دی حضور یافت و از ناصر ملک مطیعی چهره نامدار سینما عیادت کرد و این بهانه ای شد تا اظهارات وی را منتشر کنیم:

* ضمن تشکر از شما، لطفا در ابتدا از عیادت اخیر خود از ناصر ملک مطیعی بگویید.

- راستش را بخواهید من عاشق این مرد هستم و در ایام جوانی با ولع و اشتها تمام فیلم های ملک مطیعی را می دیدم. افتخار دارم که ایشان را در جزو دوستان خوب خود می دانم و وقتی شنیدم که در بیمارستان بستری هستند وظیفه خود دانستم که خدمت این اسطوره و بزرگ مرد سینما بروم.

* وقتی ایشان را در بستر بیماری دیدید، چه احساسی داشتید؟

- باور کنید بغض گلویم را گرفته بود اما خیلی خودم را کنترل کردم ولی از اینها گذشته وقتی پزشکان معالج حال ملک مطیعی را مساعد قلمداد کردند خیلی خوشحال شدم و از لاک نگرانی بیرون آمدم. ولی بعدا شایعات به گوشم رسید که خیلی ناراحت شدم.

* منظورتان شایعه فوت ایشان را می گویید.

- بله، البته مرگ حق است و همه ما یک روزی می آییم و یک روز می رویم ولی نمی دانم که منظور فرد یا افرادی که مبادرت به اینگونه اقدامات مذموم و شایعات می کنند، چیست. متاسفم که برخی ها فضای جامعه را با اینگونه اخبار نادرست و کذب ملتهب و نگران می کنند. به هر حال از سلامتی ایشان خیلی خوشحال شدم و امیدوارم که ملک مطیعی و امثال وی سرزنده و قبراق باشند و سایه آنها بالای سر ما باشد.

* شما یکی از علاقه مندان پروپاقرص فوتبال و هوادار استقلال هستید، آیا اخبار فوتبال را پیگیری می کنید؟

- کما بیش دنبال می کنم و از اینکه استقلال نمایش خوبی دارد خوشحال هستم. امیدوارم که این تیم در لیگ امسال به قهرمانی برسد. یک مورد را نیز جا دارد که تاکید کنم، من دوستان پرسپولیسی زیادی دارم که به آنها و دیگر هواداران این تیم احترام می گذارم. من استقلالی هستم ولی یادتان باشد که بعد از این تیم، به پرسپولیس احترام خاصی قائلم چون معتقدم این دو باشگاه پرطرفدار برند فوتبال ما هستند و باید همیشه قدرتمند باشند.

* ولی این دو تیم از نظر بودجه و امکانات در شرایط خوبی نیستند.

- متاسفم، باید مسئولان دست این دو باشگاه ریشه دار را بگیرند. به هر میزان که این دو باشگاه قوی باشند، هم جامعه شاداب می شود و هم اینکه تیم ملی ما قدرتمند خواهد بود.

* حرف پایانی شما ...

- مرسی از لطفتون به آتیلا حجازی سلام برسانید. خدا ناصرحجازی را رحمت کند. او مرد بزرگی بود و باید ما قدر اینگونه مفاخر ورزش و همچنین بزرگان هنر را بدانیم.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:jamnews.ir