پیام‌ های تسلیت به مناسب درگذشت هادی نوروزی
بازیکنان و مربیان تیم های ایرانی درگذشت هادی نوروزی کاپیتان پرسپولیس را تسلیت گفته اند.

هادی نوروزی کاپیتان تیم پرسپولیس به دلیل سکته قلبی در ساعت 4 صبح امروز به بیمارستان آتیه منتقل شد اما متأسفانه این بازیکن جان خود را از دست داد.

در این راستا باشگاه فرهنگی ورزشی تراکتورسازی ضایعه درگذشت این بازیکن را به جامعه ورزشی کشور، باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس و خانواده این ورزشکار تسلیت گفته و برای آن عزیز سفر کرده علو درجات الهی را از خداوند متعال خواستار است.

پیام تسلیت افشین قطبی

قطبی در این پیام نوشته است هادی یک پسر خوب و متعهد و خوش اخلاق بود که فوت او باورکردنی نیست. این خبر باعث آزردگی روح همه اهالی فوتبال در ایران است و البته هر کسی که نوروزی را می شناخت. برای او و خانواده اش صبر و برای روح بزرگ هادی آرزوی آرامش می کنم. امیدوارم همه در کنار هم این غم بزرگ را بگذرانند، اگرچه با تمام وجود غمگینیم.

پیام تسلیت پرویز مظلومی و کادرفنی استقلال

سرمربی آبی پوشان تهران در این باره گفت از شنیدن این خبر شوکه شدم و امیدوارم خدا به خانواده نوروزی صبر بدهد، ما و باشگاه استقلال در این غم بزرگ شریک هستیم.

پیام تسلیت باشگاه پدیده

باشگاه پدیده خراسان طی پیامی فوت نابهنگام هادی نوروزی کاپیتان با اخلاق پرسپولیس را تسلیت گفت. متن پیام به شرح زیر است:

گاهی باور کردن برخی اتفاقات واقعا سخت می‌شود، اتفاق تلخ سحرگاه پنجشنبه ۹ مهرماه ۱۳۹۴ نیز از جنس همان اتفافات است. باوکردنی نیست وقتی ببینیم هادی نوروزی کاپیتان با اخلاق، آرام و دوست‌داشتنی پرسپولیس از میان‌مان رفته‌ است.

تمامی اعضای باشگاه پدیده خراسان نیز همچون سایر اهالی فوتبال از زمان انتشار این خبر در شوک هستند و خود را در این مصیبت بزرگ شریک می‌دانند. باشگاه ورزشی پدیده خراسان این ضایعه دردناک را به تمامی اعضای باشگاه بزرگ پرسپولیس، هواداران این تیم و خانواده محترم نوروزی تسلیت می‌گوید و از خداوند منان برای تمامی بازماندگان و دوست‌داران مهاجم فقید پرسپولیس طلب صبر می‌کند.

پیام تسلیت باشگاه سیاه‌جامگان ابومسلم خراسان

باشگاه فرهنگی ورزشی سیاه‌جامگان ابومسلم نیز، به مناسبت درگذشت ناباورانه کاپیتان متعصب پرسپولیس پیام تسلیتی صادر کرد. در این پیام آمده است:

بدون تردید درگذشت ناگهانی، غمبار و ناباورانه کاپیتان ارزشمند پرسپولیس مرحوم هادی نوروزی، داغی بود که بر دل فوتبال خراسان و هواداران پرشور سیاه‌جامگان ابومسلم نیز نشست. بر خود لازم می‌دانیم این مصیبت بزرگ را به باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس، خانواده محترم نوروزی و هواداران خونگرم پرسپولیس تسلیت گفته و آرزومند طول عمر باعزت برای بازماندگان و توفیق روزافزون برای تیم فوتبال پرسپولیس باشیم.

تاریخ فوتبال کشور حضور پررنگ مرد بااخلاق قرمزهای پایتخت در مستطیل سبز را فراموش نخواهد کرد و یاد و خاطره او، همواره بر تارک فوتبال ایران اسلامی، خواهد درخشید.

پیام تسلیت وزارت ورزش و جوانان

وزارت ورزش و جوانان در پیامی درگذشت ناگهانی هادی نوروزی را به خانواده بزرگ فوتبال به ویژه باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس تسلیت گفت. در این پیام آمده است:

«انا لله و انا الیه راجعون

و هر از گاه در گذر زمان در گذر بی‌صدای ثانیه‌های دنیای فانی، جرس کاروان از رحیل مسافری خبر می‌دهد که در سکونی، آغازی بی‌پایان را خبر می‌دهد.

درگذشت ناگهانی فوتبالیست ارزنده با اخلاق کشورمان هادی نوروزی چنان دردناک است که در باور نمی‌گنجد اما در برابر تقدیر و خواست باری تعالی چاره‌ای جز تسلیم و رضا نیست.

وزارت ورزش و جوانان ضمن عرض تسلیت این ماتم جانگداز به خانواده محترم آن مرحوم و اعضای باشگاه فرهنگی - ورزشی پرسپولیس برای آن عزیز سفر کرده علو درجات را طلب می‌کند.»

پیام تسلیت رییس کمیته داوران فدراسیون فوتبال

فریدون اصفهانیان درگذشت هادی نوروزی را به جامعه فوتبال کشور تسلیت گفت و از خدا برای خانواده وی، جامعه ورزش، جامعه فوتبال، فدراسیون فوتبال، باشگاه پرسپولیس و همه هواداران این باشگاه صبر و برای این روح این ورزشکار علو درجات را مسئلت کرد.

پیام تسلیت کمیته ملی المپیک در پی درگذشت هادی نوروزی

در پی درگذشت هادی نوروزی کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس تهران، کمیته ملی المپیک درگذشت این ورزشکار با اخلاق را تسلیت گفت. پیام تسلیت کمیته ملی المپیک به شرح زیر است:

درگذشت فوتبالیست با اخلاق و مردمی تیم ملی فوتبال پرسپولیس چنان سنگین و جانسوز است که به دشواری به باور می‌نشیند، ولی در برابر تقدیر حضرت پروردگار چاره‌ای جز تسلیم و رضا نیست. کمیته ملی المپیک این ماتم جانگداز را به خانواده محترم ایشان، جامعه ورزش، جامعه بزرگ فوتبال، فدراسیون فوتبال، باشگاه پرسپولیس و تمامی هواداران این باشگاه بزرگ صمیمانه تسلیت عرض نموده و برای آنان صبر و اجر و برای آن عزیز سفرکرده علو درجات طلب می‌کند. روحش شاد و یادش گرامی.

پیام تسلیت تیم فوتبال امید

بازیکنان و اعضای کادرفنی تیم امید به شدت از خبر درگذشت هادی نوروزی ناراحت و غمگین هستند و فضای حزن آلودی بر تیم حاکم شده است. اعضای تیم فوتبال امید با صدور پیامی ضمن تسلیت این ضایعه بزرگ با خانواده مرحوم نوروزی ابراز همدردی کردند که متن این پیام به شرح زیر است:

مرد با اخلاق فوتبال ایران و کاپیتان محجوب تیم فوتبال پرسپولیس، خبر پرواز ابدی تو به هیچ وجه باور کردنی نبود و کاروان تیم فوتبال امید را در حزن و اندوهی بزرگ فرو برد.

ضمن تسلیت این ضایعه دردناک به خانواده محترم مرحوم نوروزی، جامعه فوتبال و باشگاه پرسپولیس از درگاه خداوند متعال برای هادی عزیز که دیگر در بین ما نیست طلب آمرزش و برای خانواده محترم او صبر جمیل مسئلت داریم.

پیام تسلیت باشگاه نفت

خبر درگذشت هادی عزیز مجموعه باشگاه نفت را در بهت و حیرت فرو برد. مهاجم دوست داشتنی پیشین نفتی ها چیزی جزء خاطرات خوب از خود در این باشگاه به یادگار نگذاشته بود.

مدیران، کارکنان، کادرفنی و بازیکنان نفت تهران ضمن ابراز تسلیت و همدردی با خانواده و بازماندگان هادی نوروزی، این ضایعه بزرگ را به جامعه ورزش، فوتبال کشور و باشگاه پرسپولیس تسلیت می‌گوید و از خداوند منان طلب آمرزش آن زنده یاد و طلب صبر برای بازماندگان آن مرحوم را دارد.

پیام تسلیت مهدی مهدوی‌کیا

کاپیتان سابق تیم ملی نوشته است: باورکردنى نیست، درگذشت پسر خوب پرسپولیس، کاپیتان محجوب و دوست داشتنى، پدر مهربان........ روحت شاد هادى عزیز. تسلیت به خانواده عزیز نوروزى و جامعه ورزش.

پیام تسلیت افشارزاده

در پیام بهرام افشارزاده آمده است:

انا لله و انا الیه راجعون

ضایعه درگذشت هادی نوروزی کاپیتان محجوب، با اخلاق و متعصب تیم فوتبال پرسپولیس را خدمت خانواده وی، بازیکنان، مدیران و هواداران باشگاه پرسپولیس و همچنین جامعه فوتبال تسلیت می گویم و از خداوند متعال برای او آمرزش و برای خانواده محترم و تمامی داغ دیدگان صبر جمیل مسئلت دارم.

* همچنین تاکنون چهره هایی مثل علی دایی، امیر قلعه نویی، یحیی گل محمدی، علیرضا منصوریان، سهراب بختیاری زاده، دراگان اسکوچیچ،حسین هدایتی، رضا حقیقی، جواد نکونام، باشگاه استقلال خوزستان، فرهاد کاظمی، ادموند بزیک، مهرداد میناوند، حمید درخشان، عبدالله ویسی، حسین فرکی، سیاوش بختیاری زاده، فیروز کریمی، محمد خاکپور، امیر عابدینی، علی فتح الله زاده، افشین پیروانی، محمد نوری، منصور ابراهیم زاده، نیلسون، فرهاد مجیدی، سرهنگ مرتضی حسن‌پور، سعید آذری، سردار آزمون، ووریا غفوری، پورعلی‌گنجی، مهدی طارمی، سعید معروف، سعید عزت‌اللهی، صادق کرمی، داوود مهابادی، ابراهیم میرزاپور و ... این ضایعه را به جامعه فوتبال تسلیت گفته اند.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir/ varzesh3.com