پیروزی العربی در شب گلزنی نوری و دژاگه
در یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته دوازدهم لیگ ستارگان قطر، دو تیم العربی و المسیمیر به مصاف هم رفتند که این دیدار با پیروزی چهار بر یک العربی به پایان رسید.

در ادامه هفته دوازدهم لیگ ستارگان قطر دو دیدار برگزار شد. العربی(Al-Arabi) با هدایت جیان فرانکو زولا(Gianfranco Zola) در ورزشگاه خانگی خود از تیم بحران زده المسیمیر(Al-Mesaimeer) پذیرایی کرد و این دیدار در نهایت با پیروزی 4 بر یک العربی به پایان رسید تا این تیم سه امتیاز این بازی خانگی را به دست آورد.

گل‌های العربی را در این دیدار خانگی 'پائولینیو'، 'بوعلام خوخه'، 'دوترا' و اشکان دژاگه به ثمر رساندند. اشکان دژاگه ستاره ایرانی الغرافه در این دیدار در ترکیب اصلی تیمش به میدان رفت و 90 دقیقه هم بازی کرد. او گل چهارم تیمش را در دقایق پایانی وارد دروازه حریف کرد. محمد نوری کاپیتانی ایرانی المسیمیر هم در ترکیب اصلی تیمش به میدان رفت و یک کارت زرد هم از داور بازی دریافت کرد. او تک گل تیمش را در این دیدار در دقیقه 89 به ثمر رساند.

العربی با پیروزی در این دیدار 23 امتیازی شد و موقتا به رده سوم جدول رده‌بندی صعود کرد اما المسیمیر با 4 امتیاز از 12 بازی همچنان در قعر جدول باقی ماند.

در دیگر دیدار برگزار شده، ام‌صلال(Umm Salal) پیروزی ارزشمندی را در خانه الجیش(El Jaish) به دست آورد و موفق شد با نتیجه سه بر دو پیروز از میدان خارج شود. آندرانیک تیموریان ستاره ایرانی ام‌صلال در ترکیب اصلی تیمش به میدان رفت و 90 دقیقه بازی کرد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir