مهتاب کرامتی از کیمیا می گوید!
مهتاب کرامتی بازیگر سینمای ایران با اشاره به کسب نخستین مدال ورزش بانوان در تاریخ بازی های المپیک گفت: کسب مدال پرافتخار کیمیا علیزاده شروع خوبی برای حضور موفق تر بانوان ورزشکار ایران در میادین بین المللی است.

مهتاب کرامتی که به دعوت فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین در محل اردوی تمرینی تیم والیبال نشسته بانوان ایران در فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین حاضر شد در گفت و گو با خبرنگاران گفت: برای نخستین بار است که در تمرین این تیم حضور یافتم. صحبتی که با این تیم داشتم نشان می داد که با قدرت تمام در بازی های پارالمپیک ریو برای کسب مدال حاضر می شوند.

وی افزود: این تیم تمرینات بسیار خوبی را داشته است و اعتقادشان بر این است که می توانند در میدان بازی ها قدرتمند ظاهر شوند و من اطمینان می دهم که نتیجه خوبی در این مرحله از بازی ها کسب می کنند.

این بازیگر با اشاره به اینکه زنان معلول ورزشکار ما نشان دادند که معلولیت یک محدودیت نیست، گفت: این ورزشکاران هدف خود را در زندگی برای رسیدن به موفقیت از پیش تعریف کرده اند که این باید برای ما یک الگو به شمار برود.

وی درباره کسب نخستین مدال زنان ایران در بازی های المپیک گفت: کسب مدال ارزشمند کیمیا علیزاده باعث افتخار ایران و زنان ایرانی است که در نوع خود شروع خوبی بود.

کرامتی ابراز امیدواری کرد که این موفقیت ها ادامه دار باشد و در سال های آینده زنان ورزشکار در میدان المپیک موفق تر از قبل عمل کنند. مدال کیمیا باعث انگیزه و علاقه مندی زنان به رشته های مختلف ورزشی شده است.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:varzeshebanovan.com