حمایت جالب علی دایی از علی کریمی
علی دایی به حمایت از علی کریمی در مقابل صحبت های مالک باشگاه نفت تهران پرداخته است.

صحبت های علی دایی علیه مالک نفت تهران

علی دایی بعد از مصاحبه مالك نفت علیه علی كریمی نتوانست سكوت كند و در كنفرانس خبری قبل از بازی با مشكی‌پوشان گفت: خوشبختانه یا متأسفانه من در فضای مجازی نیستم و آن را دنبال نمی‌كنم اما برای جامعه ورزش و خودمان متأسفم كه شخصی كه معلوم نیست از كجا آمده و چه چیزی دارد در مورد فوتبالی‌ها صحبت می‌كند. وظیفه تمام فوتبالی‌ها این است كه پشت ‌سر هم باشیم و هوای همدیگر را داشته باشیم.

آدم‌هایی كه معلوم نیست از كجا می‌آیند در مورد ما فوتبالی‌ها صحبت می‌كنند و متأسفانه این آدم‌ها را شما رسانه‌ها بزرگ كرده‌اید. فوتبالیست‌ها حداقل زحمت ‌كشیده و در فوتبال كار كرده‌اند و نتیجه زحمات‌شان را می‌بینید اما این آدم‌ها با تعریف‌های شما بزرگ شده‌اند و رسانه‌ها به آنها بها داده‌اند تا 4 كلمه بیشتر در رسانه‌شان از آنها بنویسند و در فضای مجازی صحبت‌های آنها را منتشر كنند وگرنه این آقایان اگر در جامعه حضور داشته باشند یك نفر هم آنها را نمی‌شناسد و نگاه‌شان هم نمی‌كند. نباید زیاد حساس باشیم. ان‌شاءا... هر كسی به حقش می‌رسد.

من دفعه قبل هم در این مورد صحبت كردم. متأسفانه آقایی كه متولد سال 1352 است در مورد جبهه و جنگ صحبت می‌كند و به ما می‌گوید رودخانه كرخه را برعكس شنا كرده‌ایم!

شما به من بگویید آیا این موضوعات به فوتبال ربط دارد؟ اگر این‌گونه است حتماً این آقا در 6 سالگی در جبهه كاتیوشا می‌زده است! من كه متولد سال 48 هستم و 4 سال از این آقا بزرگتر، نشنیده‌ام كسی در چنین سن و سالی این كارها را كرده باشد.

من یك بار با این آقایان جلسه گذاشتم و حرف‌هایی شنیدم كه اصلاً ربطی به ورزش نداشت. قرار شد با ما یك جلسه دیگر در مورد مطالبات‌مان بگذارد كه اگر شما او را دیدید من هم دیدم. متأسفانه ظاهراً آن‌قدر وضعیت هوا بد شده و ماشین‌ها كثیف شده‌اند كه شاید این آقا وقت نكرده با ما تماس بگیرد!



گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع: خبرورزشی