جزئیات بیشتر از افشاگری بهناز شفیعی علیه نیکی کریمی!!
بهناز شفیعی موتورسوار سرشناس کشورمان, دست به افشاگری علیه نیکی کریمی زده است!

پشیمانی بهناز شفیعی از همکاری با نیکی کریمی

بهناز شفیعی در فیلم آذر به نیكی ‌كریمی آموزش موتورسواری داد و در چند سكانس نیز به عنوان بدلكار ایفای نقش كرد. نقشی كه ظاهراً قرار نبود كسی از آن اطلاع پیدا كند!

شفیعی با اشاره به حضورش در فیلم آذربه خبرورزشی می‌گوید‌: «اولین روزی كه پیشنهاد داده شد با خانم نیكی كریمی همكاری كنم، با جان و دل پذیرفتم و اصلاً برایم هزینه و دستمزد اهمیت نداشت چون به خاطر علاقه‌ای كه به خانم كریمی داشتم، این پیشنهاد را قبول كردم و با همه سختی‌هایی كه بود، آموزش موتورسواری را شروع كردم اما وقتی نتوانست مهارت‌های كافی را به دست بیاورد، از من خواست به جای ایشان موتورسواری كنم كه من هم قبول كردم.»

او ادامه می‌دهد‌: «فكر می‌كنم از اینكه گفته بودم من بدلكار او هستم، ناراحت شده زیرا گفته بود این موضوع را به هیچ‌كس نگویم تا فكر كنند خودش موتورسواری كرده، اینكه چرا باید دروغ بگویم را نمی‌دانم.»

شفیعی با اشاره به قراردادش ادامه می‌دهد: «من دو تا قرارداد با ایشان داشتم؛ یكی برای آموزش و دیگری برای بدلكاری. قرارداد آموزش كه هیچ، قرارداد بدلكاری هم تسویه نشد.»

او با گلایه از عوامل اجرایی فیلم آذر می‌گوید‌: «فیلم سینمایی آذر در حال اكران است و من از نیكی كریمی گله دارم. قرار بود برای اكران این فیلم از عوامل دعوت شود اما من را دعوت نكردند. حتی نیكی كریمی در پیج اینستاگرامی خود، تیزرهای این فیلم را گذاشت اما مربی و بدلكار را معرفی نكرد.»

شفیعی به تماس بی‌جواب نیكی كریمی تهیه‌كننده فیلم آذر اشاره می‌كند‌: «به مدیر تولید زنگ زدم. آنها گفتند ما هزینه‌ها را پرداخت كرده‌ایم، به نیكی كریمی زنگ بزنید. به او زنگ زدم اما جواب نداد. تجربه تلخی كه از این فیلم داشتم، سبب شد قید همكاری با دیگر بازیگران را بزنم.»



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی