درگیری فیزیکی پیکه با یک پاپاراتزی در حضور همسرش در وسط خيابان
جرارد پیكه و همسرش شكیرا که در نیویورک حضور دارند, با یک پاپاراتزی درگیر شدند

حضور دردسرساز پیکه و شکیرا در نیویورک

جرارد پیكه و همسرش شكیرا برای سپری كردن تعطیلات سال نوی میلادی به همراه دو فرزندشان، میلان و ساشا به نیویورك سفر كرده‌اند و چند روز پیش به تماشای یكی از مسابقات حساس لیگ NBA بین دوتیم نیویورك نیكس و فیلادلفیا رفتند. حالا خبر دیگری در مورد سفر آنها به آمریكا در وبسایت‌های خبری قرار گرفته است. ماجرا از این قرار است كه جرارد پیكه با درگیری با یك پاپاراتزی بار دیگر خبرساز شده است.

این در حالی است كه پیكه و شكیرا همیشه در كانون توجه خبرنگاران و عكاسان هستند ولی به ویژه زمانی كه آنها مشغول سپری كردن تعطیلات هستند، این مورد توجه بودن، حسابی پیكه را آزار می‌دهد و این همان اتفاقی است كه در نیویورك برای‌شان دردسرساز شد.

زمانی كه پیكه و شكیرا با دوپسرشان برای گشت‌و‌گذار به خیابان‌های نیویورك رفته بودند، پیكه متوجه شد كه یك پاپاراتزی با اتومبیلش در حال تعقیب آنهاست. همین باعث شد تا او حسابی عصبانی شده و با متوقف كردن اتومبیل این پاپاراتزی در وسط خیابانی درنیویورك، با او درگیر شد. طبق گزارش منتشره در وب‌سایت TN8 پیكه مشت محكمی به اتومبیل این پاپاراتزی كوبید و این نشان از شدت خشم او داشت. چراكه تا پیش از این سابقه نداشت كه او رو به برخورد فیزیكی بیاورد.

این در حالی است كه هم پیكه و هم شكیرا، چهره‌های سرشناسی در دنیای فوتبال و موسیقی هستند و هرجا كه می‌روند، حسابی مورد توجه هستند. در ماه‌های اخیر شایعاتی در مورد وجود بحران در زندگی شخصی‌شان نقل محافل شده بود و چند روز پیش هم آنها نارضایتی و ناراحتی‌شان را از حضور عكاسان و خبرنگاران مقابل در منزل‌شان در بارسلونا ابراز كرده بودند. در آن زمان شكیرا و پیكه با گوشی‌های موبایل‌شان از این خبرنگاران فیلمبرداری كرده و بعد از آن كه دیدند كه هیچ‌كدام از این خبرنگاران از جای‌شان تكان نمی‌خورند، حتی به پلیس زنگ زدند و همین باعث شد تا دو مأمور پلیس مقابل در خانه آنها مستقر شدند تا به حفظ حریم خصوصی آنها كمك كنند.

در كنار تمام این اتفاقات، شكیرا هم دچار بیماری شد و مشكلاتی كه برای تارهای صوتی‌‌اش پیش آمده، باعث شد تا او مجبور شود تا تور كنسرت «ال دورادو» را به ژوئن سال آینده موكول كند.

سابقه درگیری پیكه با خبرنگاران

البته این اولین باری نیست كه پیكه به چنین مشكلاتی برمی‌خورد. سال گذشته و اندكی قبل از آغاز تعطیلات سال نوی میلادی بود كه جرارد پیكه با یك خبرنگار درگیر شده بود. او همراه با شكیرا و دو فرزندش و برادر شكیرا در فرودگاه بارسلونا ضمن درگیری با یك خبرنگار، بازوی او را گرفت و دوربینش را از او گرفت تا خبرساز شود.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی