آشتی علی دایی و علی کریمی بدون گل و شیرینی!
امروز در جریان بازی دو تیم سایپا و سپیدرود رشت, علی دایی و علی کریمی بایکدیگر آشتی خواهند کرد.

آشتی جادوگر و شهریار بدون گل و شیرینی!

امروز یکی از جذاب ترین اتفاقات ممکن در لیگ برتر رخ می دهد.

دیدار سپیدرود و سایپا از دو حیث دارای جذابیت است؛ اول اینکه شرایط دو تیم در جدول رده بندی، سه امتیاز این بازی را تا حد زیادی حساس می کند. سایپا برای ماندن در جمع مدعیان کسب سهمیه آسیا، به دنبال پیروزی مقابل سپیدرود است و نماینده پرطرفدار رشت نیز برای آن که خود را از انتهای جدول نجات بدهد، فقط سه امتیاز را می خواهد.

دومین جذابیت بازی، اولین تقابل علی دایی و علی کریمی به عنوان سرمربی است. آنها به عنوان بازیکن یا مربی و بازیکن مقابل هم قرار گرفته اند ولی این اولین بار است که دو نفر از مهم ترین چهره های فوتبال ایران، در قالب دو مربی، به دیدار هم می روند. آنها با هم قهر هستند؛ نسبت به یکدیگر وسواس شدید و حساسیت های بزرگی دارند اما انگار قرار است اتفاقات خوبی در حاشیه این بازی رخ بدهد.

شنیدیم علی کریمی به دوستانش گفته قبل از بازی به سمت نیمکت سایپا و به علی دایی خوشامدگویی می کند. این یعنی شروع آشتی. علی دایی هم در جبهه مقابل گفته: «مگر ما با یکدیگر قهر هستیم که آشتی کنیم؟ ما سال ها همبازی بودیم و به همین خاطر مطمئنا استقبال گرمی از یکدیگر می کنیم.» البته اطرافیان هر دو نفر هم می دانند فقط قرار است در یک حد یک دیده بوسی ساده با هم داشتند باشند و خبری از گل و شیرینی نیست!

این موضوع را هم دستیاران علی کریمی می گویند و هم دور و بری های علی دایی. فعلا قرار است آشتی کنان این دو نفر از دیده بوسی آغاز شود اما این می تواند جرقه آشتی همیشگی دایی و کریمی باشد. امروز، حواس تان به بازی رشت باشد، از این بازی لذت ببرید.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی