واکنش غیرمنتظر امیر قلعه نویی به توهین ها: هر چه گفتند باکمی اضافه‌تر تقدیم خودشان!
امیر قلعه نویی در واکنشی عجیب نسبت به حواشی ایجاد  شده علیه او  گفت: هر چه گفتند باکمی اضافه‌تر تقدیم خودشان.

با خودت بد کردی آقای قلعه نویی!

قلعه‌نویی در واکنش به هجمه‌های ایجاد شده و توهین‌هایی که در فضای مجازی پس از بازی با استقلال علیه او صورت گرفته گفته است: «هر چه گفتند باکمی اضافه‌تر تقدیم خودشان.»

چرا به پرویز خان دهداری می گفتند معلم اخلاق. وقتی به سرش سنگ زدند و گلوله برف چه کرد و چه گفت. وقتی  سلطانی چون علی پروین را در واپسین روزهای مربیگری اش هو کردند  چه کرد و چه گفت. وقتی در بازی با عربستان با شهریار بزرگمرد تاریخ فوتبال نامهربانی کردند و حرمتش را پاس نداشتند در تیم ملی چه کرد و چه گفت. حجازی یادتان هست؟ با ان کاریزما و با آن محبوبیت بی نظیر. وقتی دلش را چون حبابی شکستند و گلبرگ مغرور را دل آزرده کردند چه کرد و چه گفت. جز سکوت؟

تاریخ پراست از این روایت ها و حیا کن رها کن ها و اخیرا توهین و فحاشی ها در فضای مجازی.

با شما هستم برادر امیر قلعه نوعی. منظورتان هر چه بوده جواب های را با هوی نمی دهند وگرنه آنوقت چه فرق است میان توهین کننده های مجازی و یا آنها که از فرط  باخت تیم شان پا می گذارند  روی اخلاق و حرمت شمایی که قهرمانی ها برای شان آورده ای.

بد کردی آقای امیر خان. با خودت و  در خلوت شب هایت که خبردارم کتب حوزه  شعر و ادب و عرفان می خوانی چه آموختی اردشیری که سالها در استقلال با فتح جام امیری کردی.

بد کردی با خودت. این حرف ها می ماند برای همیشه در تاریخ. با هیچ حرف و سخنی هم پاک نمی شود.

یادم هست من یکی در قبال توهین هایی که در پی تیترهای هواداری  و کری خوانی ها عایدم شده جز سکوت راهی نیافتم. شما که در تاریخ این فوتبال و استقلال ردپایی داری که پاک شدنی نیست به جای خود.

کاش نمی گفتی و نمی خندیدی و......... با خودت بد کردی برادر.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: khabaronline.ir