دروازه بان تیم ملی: مردم منتظر یک سورپرایز خوب باشند
رشید مظاهری دروازه بان تیم ملی کشورمان از شرایط خوب تیم ملی در جام جهانی روسیه گفت.

صحبت های رشید مظاهری درباره شرایط تیم ملی

رشید مظاهری در حاشیه تمرین تیم ملی فوتبال ایران اظهار کرد: اینجا از نظر کمپ از هر لحاظ تامین هستیم و از نظر روحی روانی و بدنی در بهترین حالت ممکن به سر می‌بریم. از امکانات تمرینی همه چیز داریم که شامل سالن بدنسازی، استخر و زمین خوب می‌شود. اتاق پزشکی و شرایط دیگر هم کاملا مهیا است. باید تلاش کنیم و به کسب بهترین نتیجه امیدوار باشیم.

وی درباره ارزیابی‌اش از حریفان ایران هم گفت: ما در حال حاضر نمی‌توانیم درباره اسپانیا و پرتغال صحبت کنیم و فقط به مراکش فکر می‌کنیم و باید اولین قدم را خوب برداریم. اگر اولین قدم را خوب برداریم می‌توانیم با روحیه بهتر بقیه تیم‌ها را آنالیز کنیم و به کسب بهترین نتیجه در بقیه بازی‌ها امیدوار باشیم.

او همچنین درباره رقابت بین دروازه‌بانان تیم ملی هم گفت: من خدا را شکر می‌کنم و خیلی خوشحالم که اینجا هستم. از آقای کی‌روش ممنونم که من را انتخاب کردند. در مورد دروازه‌بان دیگر هم باید بگویم تنها کاری که باید انجام بدهم انجام تمرین حرفه‌ای و محکم است. مطمئنا به این فکر می‌کنم که بازی کنم، اما آخرین تصمیم را مثل همیشه آقای کی‌روش می‌گیرد و هر کسی درون دروازه باشد همه برایش دعا می‌کنیم که بهترین عملکرد را داشته باشد و بتوانیم بهترین نتیجه را بگیریم تا ایران و مردم ایران را خوشحال کنیم.

او در پاسخ به این سوال که آیا برای تیم ملی شانس صعود قائل است یا خیر گفت: شما که این سوال را می‌کنید ناامید هستید. حالا که بازی‌های دوستانه‌مان هم لغو شد یک حالت همدلی در تیم ایجاد شده است و می‌خواهیم خودمان را در جام جهانی ثابت کنیم. این یکی از مهم‌ترین جام جهانی‌های ایران است. مردم ایران منتظر یک سورپرایز خوب باشند. من نمی‌دانم این صحبت‌ها چگونه است و آیا هماهنگ شده است یا خیر، اما تنها چیزی که ما به آن فکر می‌کنیم و حتی خود من به شخصه شب و روز فکر می‌کنم این است که تیم ملی به مرحله بعد صعود کند و حالتی باشد که آن‌هایی که ما را اذیت کردند سورپرایز خوبی برایشان باشد.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: isna.ir