عکس زیبا از حضور زنان در استادیوم کرج برای تماشای بازی لیگ دسته اول!
حضور چند زن در ورزشگاه انقلاب کرج و تماشای بازی اکسین و بادران در لیگ یک توسط آنها توجه اهالی فوتبال را به خود جلب کرد

حضور زنان در استادیوم کرج در بازی لیگ

از سری رقابت های هفته سوم لیگ دسته اول روز گذشته تیم های اکسین البرز و بادران تهران در ورزشگاه انقلاب کرج به مصاف یکدیگر رفتند که این مسابقه با برتری یک بر صفر میزبان به پایان رسید و شاگردان فراز کمالوند 9 امتیازی شدند.

حاشیه جالب این مسابقه اما روی سکوهای ورزشگاه انقلاب رقم خورد؛ جایی که چند نفر از زنان علاقه مند به فوتبال به ورزشگاه رفتند و بدون مشکل به تماشای مسابقه اکسین و بادران پرداختند. اتفاقی جالب که توجه حاضران را به خود جلب کرد و مهم تر اینکه آنها بدون هیچ مشکلی به تماشای مسابقه نشستند و سپس ورزشگاه را ترک کردند.


حضور زنان لیگ در دسته اول برای بازی اکسین البرز و بادران تهران

حضور زنان لیگ در دسته اول برای بازی اکسین البرز و بادران تهران

در روزهایی که مسئولان ورزش کشور از خانوادگی شدن ورزشگاه ها صحبت می کنند و تلاش ها بر این است که این مساله ابتدا در ورزشگاه های بزرگ مثل آزادی تهران، نقش جهان اصفهان و... اجرا شود، کرجی ها به صورت خودجوش ورزشگاه شهرشان را خانوادگی کردند و برای چند بانوی علاقه مند به حضور در ورزشگاه منعی ایجاد نکردند. اتفاق جالبی که می تواند شروع ورود زنان به ورزشگاه ها باشد و شاید در آینده این اتفاق الگوی بسیاری از ورزشگاه های دیگر باشد.

این چند نفر دیروز بدون اینکه حاشیه ای وجود داشته باشد و مشکلی برایشان پیش بیاید 90 دقیقه بازی را تماشا کردند و در نهایت به راحتی پیروزی تیم شهرشان را جشن گرفتند. آنها صحنه های زیبایی را از تماشای خانوادگی یک مسابقه فوتبال به تصویر کشیدند و این مساله را باید ارج گذاشت.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: varzesh3.com