حمایت علی پروین از فردوسی پور پس از حرف های جنجالی هفته گذشته
علی پروین متن جالبی در اینستاگرامش منتشر کرده و به حمایت از عادل فردوسی پور پرداخته است

توضیحات علی پروین درباره عادل فردوسی‌پور

علی پروین اسطوره و پیشکسوت باشگاه پرسپولیس و فوتبال ایران با انتشار متنی در صفحه اینستاگرامش، درباره عادل فردوسی پور و برنامه 90 صحبت کرده است.

پروین می نویسد:

«از ما گذشته که درباره یک موضوع یا فردی هر روز یک مدل حرف بزنیم. شاید از حرف های من درباره فردوسی پور برداشت درست نشده. کلا همیشه گفتم که صدا و صداقت عادل را دوست دارم و آنقدر هم دوستش دارم که عادل صدایش می کنم نه فردوسی پور. عادل خدایی به فوتبال خدمت کرده و جلوی خیلی چیزها را گرفته و خیلی چیزها که خیلی ها نمی گویند و به آن اهمیت نمی دهند را گفته و حل کرده و یک جورهایی چراغ قرمز فوتبال ما است. الان خدایی خیلی مراقب کار و حرف های شان هستند و می ترسند و حساب می برند که نود بدون ملاحظه دست شان را رو کرده .

گذشته از این چیزهای عادل و مهمتر از همه سلامت او خیلی خوب است اما من همیشه یک نقدی هم به عادل و نود داشته‌ام و آن اینکه سعی نکند آدم‌ها را به‌خاطر جنجالی شدن برنامه روبه‌روی هم قرار دهد و دوم این‌که نباید خودش را قربانی حمایت از برخی افراد کند.

اینکه عادل بخواهد از یکی فقط حمایت کند و نقاط منفی کارش را نبیند و یا خیلی کم به آن بپردازد و یا طبق سلیقه اش دنبال یک جریانی باشد خوب نیست. اینها را به خودش هم گفته ام ولی کلا همیشه گفتم بار هم می گویم که هم قبولش دارم و هم دوستش دارم و او هم باید قدر این اعتماد مردم و اهالی فوتبال را بداند و خدایی هم می داند و خیلی مراقب است که خرابش نکنند ولی نباید خودش را خرج این و آن کند و بخاطر حمایت کردن از برخی ها که قبول شان دارد یسری چیزها را نگوید.

خیلی شفاف نظرم را قبلا گفتم و الان هم می گویم و امیدوارم که این برنامه نود که مردم آن را دوست دارند حمایت شود و بتواند روز به روز هم مردم را راضی تر نگه دارد. الان نود بلندگوی فوتبال ایران است و این جایگاه را نود و عادل همین جوری به دست نیاورده اند و بابت آن هزینه داده اند و مردم و رسانه ها حمایت کرده اند.»



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: khabaronline.ir