مخالفت پیمان یوسفی با ادامه ورزش و مردم؛ یک برنامه جدید!
باتوجه به درگذشت بهرام شفیع قرار شده است که پیمان یوسفی برنامه جدیدی را جایگزین برنامه ورزش و مردم در شبکه یک بکند

برنامه جدید جایگزین ورزش و مردم

در حالیکه دیروز اعلام شده بود، قرار است پیمان یوسفی مجری برنامه ورزش و مردم شود و جای مرحوم شفیع را بگیرد اما پیگیریهای فوتبالی نشان می دهد که این اتفاق قرار نیست بیفتد. دیروز خبر آمد که با توجه به درگذشت مرحوم بهرام شفیع گزارشگر و مجری قدیمی بخش ورزشی شبکه یک صدا و سیما، معاونت این سازمان در میزگرد خود با مشاورانش تصمیم گرفت تا به احترام زنده یاد شفیع ویژه برنامه ورزش و مردم همچنان به کار خود ادامه دهد.

گفته می شود که تصمیم اولیه و  توافقات حاصل شده مبنی بر این است که پیمان یوسفی عهده دار اجرای این برنامه باشد و احتمالا وظیفه تهیه کنندگی آن را هم انجام بدهد اما پیمان یوسفی از اینکه نام برنامه ورزش و مردم باشد، راضی نیست و قرار است نام جدیدی برای این برنامه تعیین شود.

یوسفی به جهت ارادتی که به بهرام شفیع دارد، نمی خواهد به هیچ وجه جای او را بگیرد و برنامه جدید ورزشی شبکه یک نام دیگری خواهد داشت. یوسفی سالها پیش، امیراقبال شفیع را به عنوان مجری بخش ارتباط با مردم برنامه میدان شبکه ورزش انتخاب کرده بود و از حدود 7 سال پیش، این ارتباط وجود داشته است.

در هر حال گروه سرگرمی شبکه یک، ماهها پیش از درگذشت بهران شفیع تصمیم گرفته بود که برنامه ورزش و مردم تعطیل شود و حتی خود مرحوم شفیع اصرار داشت که این برنامه تا پایان سال 97 روی آنتن برود اما پایان آبان 97 آخرین مهلت برای  برنامه ورزش و مردم تعیین شده بود. در واقع ماجرای جدایی زنده‌یاد شفیع از برنامه ورزش و مردم از هفته‌ها قبل جدی شده بود زیرا قانون منع فعالیت بازنشستگان در نهادهای دولتی سبب شده بود تا مرحوم شفیع احتمال جدایی خود را از صدا و سیما و همینطور فدراسیون هاکی زیاد ببیند.

پیمان یوسفی تا چند وقت پیش مجری برنامه فوتبال برتر شبکه سه بود پس از تغییر و تحولاتی که در شبکه 3 سیما به وجود آمد، جای خود را به محمدحسین میثاقی که از برنامه نود جدا شده بود، داد و حالا قرار است در شبکه یک سیما، برنامه ورزشی را روی آنتن ببرد. برنامه ای که به احتمال زیاد جایگزین برنامه ورزش و مردم در روز جمعه خواهد بود.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: isport.ir