شکار میلیاردی سپاهان در نیم فصل
سیدمحمدرضا حسینی، هافبک گلساز و بااخلاق تیم ذوب‌آهن در تیررس سپاهان قرار گرفت

محمدرضا حسینی نیم فصل در سپاهان

باشگاه سپاهان در ادامه فعالیت‌های خود در بازار زمستانی به شدت پیگیر به سرانجام رساندن پروسه انتقال ستاره ذوب‌آهن به اردوگاه خود است.

محمدرضا حسینی، وینگر راست ذوب‌آهن همان بازیکنی است که امیر قلعه‌نویی نام او را در صدر اسامی حاضر در سبد زمستانی قرار داده و طی دو هفته گذشته نماینده‌های سپاهان و ذوب‌آهن بار‌ها پای میز مذاکره نشسته‌اند.

ذوب‌آهن برای فروش حسینی چندان تمایلی از خود نشان نداد، اما سپاهانی‌ها با پافشاری روی خواسته خود به هر شکلی درصدد به تور انداختن محمدرضا حسینی بودند که در این راه شنیده می‌شود نه تنها پیشنهاد پرداخت میلیاردی برای صدور رضایتنامه به ذوب‌آهن ارائه دادند بلکه حاضر به معاوضه نیز شدند.

در طرح معاوضه پیشنهادی از سوی سپاهان جلال‌الدین علی‌محمدی که شرایط چندان مساعدی در جمع زردپوشان ندارد گزینه پیشنهادی است تا به همراه مقداری پول با حسینی معاوضه شود.

در شرایطی که مذاکرات میان دو باشگاه به صورت فشرده و محرمانه در حال انجام است، برخی محافل خبری در نصف جهان از قطعی شدن این جابه‌جایی بزرگ تا چند روز آینده خبر دادند که با این تفاسیر می‌توان گفت در نیم‌فصل دوم حسینی دوباره شاگرد امیر قلعه‌نویی می‌شود و جلال‌الدین علی‌محمدی هم به جمع شاگردان علیرضا منصوریان خواهد پیوست.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی