معشوقه 28 ساله مارادونا او را از خانه بیرون انداخت! عکس
نامزد28 ساله مارادونا به سوالات هوادارانش درمورد جدایی از مارادونا پاسخ داد

روسیو اولیوا: از مارادونا جدا شدم

روسیو اولیوا، فوتبالیست 28 ساله آرژانتینی که تا چندی پیش نامزد دیگو آرماندو مارادونا اسطوره فوتبال آرژانتین بود، حالا در شبکه اجتماعی اینستاگرام پاسخگوی سوالات هوادارانش در مورد جدایی او از مارادونا شده و بدین ترتیب خبر این جدایی را تائید کرده است.

چند هفته پیش ( در دسامبر سال 2018) بود که اخباری درمورد درگیری مارادونای 58 ساله با نامزد 28 ساله اش منتشر شد و رسانه های آرژانتینی در گزارشهایشان به این نکته اشاره کردند که مارادونا مدتها پیش خانه اش را به روسیو هدیه داده بود و بعد از درگیری آنها، روسیو، مارادونا را از این خانه بیرون انداخته است.

لیو پکورارو، در برنامه توداس لاس تاردس آرژانتین درباره جدایی این زوج گفته بود:« مارادونا از خانه ای که در منطقه بیا ویستا، به روسیو هدیه داده بود، بیرون انداخته شد. اما مارادونا نمی خواست از روسیو جدا شود ولی این دو از هم جدا شده اند.»


مارادونا و روسیو اولیوا 28 ساله

مارادونا و روسیو اولیوا 28 ساله

حالا روسیو در اینستاگرامش پاسخگوی سوالات هوادارانش شده و تائید کرده که از مارادونا جدا شده است.  او در پاسخ به کامنت یکی از هوادارانش که از او پرسیده بود:« روسیو، آیا از مارادونا جدا شده ای؟»، پاسخ داد:«بله»

و کامنت بعدی بدین ترتیب بود:«روسی کاملا درچهره ات مشخص است که خوشحالی. من هم خوشحال شدم که توانستی این رابطه مسموم را تمام کنی.» و پاسخ نامزد سابق مارادونا بدین ترتیب بود:«ماهی را هروقت از آب بگیری تازه است.»

سوال بعدی از روسیو این بود:«چرا حالا که تو از مارادونا جدا شدی، دیگو بیشتر پسرکوچکش، دیگیتو را می بیند؟» و روسیو اینگونه پاسخ داد:« چون تا وقتی من بودم، مادر دیگیتو و همسر سابق مارادونا اجازه نمی داد او را ببینیم.»



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: footballi.net