بمب جدید تراکتورسازی؛ همه از شنیدن نام این بازیکن تعجب خواهند کرد
مدیران تراکتورسازی تبریز در تلاش هستند اسم لی هری اروین را از لیست بازیکنان حذف و یک بازیکن جدید و معروف به لیست تیم اضافه کنند

مدیران باشگاه تراکتورسازی به دنبال ستاره جدید

باشگاه تراکتورسازی تبریز در حال مذاکره با یک ستاره سرشناس است و این بازیکن، به زودی نامش به لیست تیم اضافه می‌شود تا مثل یک بمب جدید، فوتبال ایران را تحت تأثیر قرار بدهد.

یکی از مدیران باشگاه به ما گفت: «آن‌طور که ما هم شنیده‌ایم، زنوزی در ترکیه با یک بازیکن بسیار سرشناس خارجی به توافق رسیده و به زودی با این بازیکن عقد قرارداد می‌کند. البته برای جذب بازیکن مد نظرمان، یک مشکل اساسی داریم. باید اول تکلیف لی هری اروین را روشن کنیم. ما از این بازیکن به فیفا شکایت کرده‌ایم و در بخشی از شکایت‌مان، خواستار خارج کردن نام این بازیکن به قصد جذب یاران دیگر هستیم.

به زودی این اتفاق رخ می‌دهد و وقتی نام اروین را خارج کنیم، بازیکن جدیدمان را جذب خواهیم کرد. این بازیکن به قدری بزرگ و سرشناس است که همه از شنیدن نامش تعجب می‌کنند.»

از این فرد پرسیدیم بازیکنان ایرانی مثل رضا قوچان‌نژاد یا مهدی طارمی به تراکتورسازی اضافه می‌شوند یا نه؟ که این‌طور پاسخ داد: «این اتفاق نمی‌افتد. نام هیچ‌کدام از این بازیکنان در لیست ما نیست. اگر بازیکن خارجی که گفتم را جذب کنیم، دیگر کسی به فکر طارمی و قوچان‌نژاد نمی‌افتد!»



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی