گل محمدی مبلغ قرارداد منشا را لو داد
یحیی گل محمدی اعلام کرد که گادوین منشا برای حضور در پدیده مبلغ 700 هزار دلار درخواست کرده بود

درخواست 700 هزار دلاری گادوین منشا از پدیده

کریم بوستانی سرمربی تیم استقلال خوزستان به نشست خبری بازی با پدیده در مشهد نرسید، اما یحیی گل محمدی در نشست خبری اظهار کرد: ابتدا باید ایام سوگواری حضرت زهرا (س) را تسلیت بگویم. فردا یک بازی سخت در پیش داریم. حریف را آنالیز کرده‌ایم و می‌دانیم در این مدت پیشرفت داشته‌اند. حریف از ضد حملات بسیار خوب استفاده می‌کند و باید مواظب باشیم. قطعا بازی راحتی نداریم، ولی امیدوارم با حضور گسترده هواداران، بازی خوبی به نمایش بگذاریم.

او در رابطه با نبود حتی یک زمین تمرین در حد و اندازه تیم لیگ برتری در مشهد گفت: متاسفانه مجبوریم هر چند هفته برای تمرین به تهران سفر کنیم. واقعا در شأن کلانشهری مثل مشهد نیست که یک زمین‌تمرین مناسب ندارد.

سرمربی پدیده شهرخودرو درباره عملکرد تیمش در نقل و انتقالات گفت: دوست داشتم یکی مثل منشا را بگیرم، اما مبلغی معادل ۷۰۰ هزار دلار برای یک فصل و نیم می‌خواست. با ۷۰۰ هزار دلار کل یک تیم را می‌گردانیم. با توجه به بودجه و سیاستی که داریم، این توقع نباید وجود داشته باشد که با حضور حمیداوی، بازیکنان میلیاردی وارد تیم کنیم. بازیکنانم در نیم‌فصل نخست عملکرد خوبی داشتند و نباید رقم بازیکنان جدید با آن‌ها تفاوت فاحشی داشته باشد. امیدوارم همه این شرایط را درک کنند و راهی تازه را شروع کرده‌ایم. فقط با گرفتن چند بازیکن چند میلیاردی مشکل باشگاه حل نمی‌شود. مهم‌تر از این‌ها امکانات و زیرساخت‌هاست تا برنامه‌های ۳، ۵ و ۱۰ ساله باشگاه پدیده شهرخودرو اجرایی شود.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی