خیانت وین رونی به همسرش و ارتباط با گارسون 33 ساله
وین رونی بازیکن 33 ساله بار دیگر با خیانت کردن به همسرش و ارتباط با یک گارسون سوژه رسانه ها شده است

رسوایی اخلاقی وین رونی

وین رونی ستاره انگلیسی باشگاه دی سی یونایتد حالا با دردسری تازه در زندگی شخصی اش مواجه شده است. طبق گزارش منتشره در رسانه های خبری، او که سالها پیش به همسرش کالین خیانت کرده بود و به سختی توانسته بود تا با عذرخواهی از همسرش او را به خانه و زندگی بازگرداند، مجددا یک رسوایی اخلاقی دیگر به بار آورده و تصاویری از او در حال خروج از یک رستوران با خانمی به نام ویکی روسیک، یک گارسون رستوران منتشر شده است و همین باعث شده تا گمانه زنی ها در مورد خیانت مجدد او به همسرش داغ شود.

ساعت 2.30 دقیقه بامداد بود که رونی که تا قبل از آن در رستورانی درفلوریدا بود همراه با خانمی 33 ساله به نام ویکی روسیک، سوار بر اتومبیل شد. طبق تصاویر منتشره این دو ساعاتی در رستوران با هم مشغول گفتگو و صرف خوراکی های مختلف بودند.

هجده ماه پیش بود که انتشار تصاویری از وین رونی با یک خانم دیگر در اتومبیل، حسابی برای او دردسرساز شد. حالا یکی از منابع آگاه به روزنامه سان گفته که رونی بعد از آنکه با هم تیمی هایش در آن رستوران غذا صرف کرد، مدت زمانی هم با گارسون رستوران سرگرم گفتگو شد و گویا آنها چند روز پیش از آن، با هم آشنا شده بودند. در طول این روزها، همسر وین رونی هم همراه با 4 فرزندشان در شهر واشنگتن به سرمی برد.

این هم یک رسوایی اخلاقی دیگر برای وین رونی است که چند سال پیش هم به همسرش خیانت کرده بود و درهمان زمان، کالین همسر رونی به او به خاطر رفتارهایش هشدار داده بود و گفته بود که این آخرین باری است که چنین رفتاری را تحمل می کند. حالا اینطور به نظر می رسد که رونی با آتش بازی می کند.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: footballi.net