نقره داغ کردن هوادار برهنه ای که رونالدو را بغل کرد! عکس
هواداری که اقدام به بغل کردن رونالدو وسط بازی فوتبال کرده بود, با محرومیت سنگینی مواجه شد

بغل کردن کریس رونالدو، برای هوادارش گران تمام شد

در جریان دیدار یوونتوس مقابل ساسوئولو که یکشنبه شب از سری بازی های سری آ برگزار شد، یک اتفاق خاص و متفاوت رخ داد. در این بازی که با برد 0-3 یووه به پایان رسید، کریس ستاره شماره یک تیمش بود و نه تنها که گل دوم تیمش را در دقیقه 70 به ثمر رساند، بلکه نقش پررنگی در جریان بازی داشت.

در جریان برگزاری این بازی، یکی از هواداران کریستیانو رونالدو به زمین چمن پرید تا درکنار کریس رونالدو، ژست منحصر به فرد او را در زمین تقلید کند و کریستیانو را در آغوش بکشد.

این اتفاق در نیمه اول مسابقه رخ داد و هواداری که موهای سرش رنگ شده بود و پیراهن به تن نداشت به زمین چمن ماپی استادیوم پرید و سعی داشت تا اسطوره فوتبالی اش (کریس رونالدو) را در آغوش بکشد.

او در حالی که به کریس نزدیک شده بود، سعی کرد تا شادی بعد از گل منحصر به فرد کریس بعد از گلزنی اش که با پرش همراه است را تقلید کند و بعد از آن هم توانست رونالدو را در آغوش بکشد. لحظاتی بعد نیروهای امنیتی از راه رسیدند و او را از زمین مسابقه به بیرون بردند.

ساعاتی بعد از این اتفاق بود که رسانه های ایتالیایی در گزارش هایشان به این نکته اشاره کردند که این جوان با محرومیتی سنگین مواجه خواهد شد و دیگر اجازه نخواهد داشت تا برای تماشای هیچ یک از مسابقات ورزشی، به ورزشگاه ها برود. البته مشخص نیست که آیا این محرومیت موقت است و یا محرومیتی مادام العمر خواهد بود


بغل کردن رونالدو توسط هوادارش

بغل کردن رونالدو توسط هوادارش



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: footballi.net