پس از مرگ فوتبالیست 28ساله لو رفت: رابطه عاشقانه با والیبالیست 31 ساله
پس از مرگ امیلیانو سالا مشخص شد که وی با یک زن 31 ساله رابطه ای عاشقانه داشته است

رابطه امیلیانو سالا قبل از مرگش

همه تصور می کردند که امیلیانو سالا مهاجم فقید کاردیف سیتی در زمان مرگ تراژیک خود در سن 28 سالگی مجرد بوده اما لوئیزا اوگررر 31 ساله در مصاحبه ای با سایت برزیلی گلوبو گفت که در ماه های اخیر با وی رابطه عاشقانه داشته است.

اورگرر پنج سال برای تیم والیبال زنان نانت بازی کرده است، همان شهری که مهاجم آرژانتینی بین سالهای 2015 تا 2018 در آن بازی می کرد و در ان جا از طریق اینستاگرام با هم آشنا شدند و تا آخرین روز زندگی سالا باهم در ارتباط بودند.

وی  توضیح می دهد:"او به من گفت که می خواهد از کاردیف بازدید کند و همه چیز تمام شده و قرار است آن جا بازی کند. برایش خیلی خوشحالم. رویایش بازی کردن در لیگ انگلیس بود و آن جا را بهترین تیم دنیا می دانست."

لوئیزا تعریف می کند که روز پرواز آخرین باری بوده که به سالا پیغام داده است. وی در مورد روزهای قبل از پیدا شدن جسد سالا می گوید:"فقط می خواستم برگردد. خیلی از افراد چیزهای وحشتناکی را در مورد هواپیمای او از من می پرسیدند. خیلی مشکل بود. امید داشتم چرا که در چنین لحظاتی بیاد امید داشته باشی. تا زمانی که خبر پیدا کردن جسدش را دادند، امیدوار بودم. این که نمی دانستم هواپیما کجاست به من خیلی استرس می داد. نباید جستجوها متوقف می شد. روزهای پراسترس و سختی بود."

وی در مورد خاطراتش از زندگی با سالا در فرانسه نیز صحبت کرد:" در خیابان همه او را می شناختند، با او صحبت می کردند و درخواست عکس می کردند. برای او این مسائل خیلی عجیب بود چرا که شخصیت ساده ای داشت. او قلب خالصی داشت و شوخ طبع بود."

اوگررر به احترام سالا عدد "9" که شماره پیراهن این بازیکن بود را روی بدنش خالکوبی کرده است.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:  footballi.net