جنجال خیانت های فوتبالیست سرشناس به همسر دومش!
خیانت های آندری آرشاوین بازیکن سابق آرسنال به همسر دومش باعث جنجال هایی شده است

همسر ستاره سابق آرسنال از او شکایت کرد

آندری آرشاوین، ستاره سابق ارسنال و تیم ملی روسیه در نوامبر از فوتبال بازنشسته شد اما اولین ماه های بدون فوتبالش، مملو از جنجال ها بوده است.

همسر آرشاوین به تازگی از وی شکایت کرده است. این سومین بار در ماه های اخیر است که اخبار حاشیه ای در مورد زندگی شخصی این بازیکن سابق منتشر می شود. اولین بار در ماه دسامبر بود، زمانی که تصاویری از خیانت آرشاوین به همسرش منتشر شد. بعد از آن او تصاویری از او سوار بر یک اسب برای گردش در سطح شهر منتشر شد. پلیس در آن زمان او را دستگیر کرد چرا که بدون اجازه صاحب اسب سوار بر آن شده بود!

یک ماه بعد ویدئویی از آرشاوین منتشر شد که در آن با زنی به جز همسرش به یک رستوران رفته بود. در آن زمان آلیسا، همسر این بازیکن سابق تیم ملی روسیه اعلام کرد که می خواهد انگشتان مدلی که با آرشاوین به رستوران رفته بود را ببرد.

آلیسا همسر دوم آرشاوین است که از سال 2016 با هم ازدواج کرده اند. بازیکن سابق زنیت از همسر سابقش سه فرزند دارد. او و الیسا از هم یک فرزند دارند اما همسر فعلی او نیز به علت خیانت های مداوم آرشاوین به دنبال متارکه است. آلیسا به تازگی از آندری شکایت کرده است و از دادگاه خواسته تا مانع از تماس گرفتن و پیام فرستادن از سوی آرشاوین برای او شوند.

در حال حاضر بازیکن سابق آرسنال در آکادمی باشگاه زنیت مشغول به کار است.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: footballi.net