رابطه جنجالی مارادونا با 2 دخترش!
رابطه مارادونا با دو دخترش چندان جالب نیست و آنها از دست پدرشان حسابی شاکی هستند

دردسر مارادونا به خاطر دیرتبریک گفتن تولد نوه اش

بنجامین آگوئرو، نوه دیگو مارادونا که فرزند جیانینا، دختر مارادونا و سرخیو آگوئرو است، اخیرا ده ساله شد. اما گویا دیگو مارادونا تولد ده سالگی نوه اش را با کمی تاخیر تبریک گفته و همین اتفاق باعث شده که جیانینا، دختر مارادونا که سالهاست از سرخیو آگوئرو جدا شده است، در اینستاگرام، با دلخوری پیغامی را خطاب به پدرش منتشر کند.

ماجرا از این قرار است که دیگو مارادونا با یک روز تاخیر و با انتشار پستی در اینستاگرام تولد بنجامین را تبریک گفته و در صفحه اینستاگرامش نوشته:«تولدت مبارک نوه من، بنجا! دوستت دارم.»

ولی همین پست با تاخیر و تبریک اینستاگرامی حسابی باعث عصبانی شدن جیانینا شده است. او با انتشار یک استوری در اینستاگرام نوشته:« چقدر خنده دار است که تولد نوه ات را در اینستاگرام و یک روز دیرتر تبریک بگویی! عجب پدربزرگی! فوق العاده است. البته خب..همین است که هست.. عشق گسترده می شود و تقسیم نمی شود.»

این درحالی است که چند هفته پیش دالما مارادونا، دیگر دختر مارادونا، با پدرش درافتاده بود. دالمای 31 ساله برای آغاز وخوشامدگویی سال 2019، نامه بلند بالا و تندی را در اینستاگرام منتشر کرده بود و در آن نامه حسابی به پدرش تاخته بود.

او در بخشی از این نامه که درمورد پدرش بود، نوشته بود:

«برخی چیزها برای من خیلی دردناک هستند و دیگر نیازی به دروغ گفتن نیست. فقط متشکرم که بهترین سالهای زندگی را در کنار او گذرانده ام. امسال را بدون چیزی از این لعنتی شروع می کنم. نمی خواهم دروغ بگویم و یا محافظه کاری کنم. نیازی نیست که برای آنکه همه چیز بهتر پیش برود، خودم را به احمق بودن بزنم. به علاوه نیازی ندارم که وکیل پدرم بگوید که او دوست من است و نام پدرم را درکنار فرزندانش قرار دهد. دیگر نیازی ندارم که تعطیلات را با نامزد پدرم به سفر بروم. نیازی ندارم که عکسهایی از خودم درکنار پدرم را منتشر کنم تا مردم آنها را ببینند. فقط از اینکه بهترین سالهای عمرم را در کنار او سپری کردم، از او متشکرم. پدرم مرا بزرگ کرد و برایم قصه خواند و با هم خواندیم و رقصیدیم و واقعا همدیگر را دوست داشتیم.بعدش لحظات خیلی تلخی را با هم سپری کردیم  .»



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: footballi.net