استوری جنجالی فرهاد مجیدی علیه امیر قلعه نویی! عکس
فرهاد مجیدی مربی محبوب تیم فوتبال استقلال با انتشار متنی در قسمت استوری اینستاگرام خود، پیام روشنی را به هواداران استقلال داد

پیام روشن فرهاد به یک مخاطب خاص؛ جنگ استقلالی ها علنی شد

فرهاد مجیدی در قسمت استوری اینستاگرامش نوشت: «تا کی می‌خواهید استقلال جام نیاره؟ فقط می‌خواهید با شما جام بیاره؟! هواداران عزیز تا زمانی که آقایان بیرون استقلال باشن و سربازشون داخل باشگاه و مواجب بگیراشون روی سکو‌ها باشن و تیشه به ریشه تیم بزنند، استقلال قهرمان نمی‌شه. تا بعد...»


استوری منتشر شده توسط فرهاد مجیدی

استوری منتشر شده توسط فرهاد مجیدی

این متن اعتراض آمیز احتمالا علیه امیر قلعه نویی نوشته شده هرچند مجیدی اشاره‌ای به نام سرمربی پیشین استقلال نداشت، اما متن، اشاره‌ای غیرمستقیم به ۳ قهرمانی استقلال دارد که هر ۳ در هنگام حضور امیر قلعه نویی به دست آمد. البته این موضوع، چندان هم عجیب نیست، چون همه اهالی فوتبال از سابقه اختلاف بین فرهاد و قلعه نویی خبر دارند به خصوص که یکسری ویدئو قبل از بازی منتشر شد که در آن، قلعه نویی هنگام انجام مراسم ابتدای بازی، حتی با فرهاد مجیدی احوالپرسی هم نمی‌کند.

نکته دیگر در استوری فرهاد، بحث جام گرفتن با افراد خاص است. مجیدی این پرسش را از مخاطب خاص خود مطرح کرده: «فقط می‌خواهید (استقلال) با شما جام بیاره؟» و سپس برای هواداران، شرایط باشگاه را تشریح می‌کند و این طور که از دل صحبت‌های فرهاد دیده می‌شود، اطراف استقلال، افرادی هستند که اصلا دل شان نمی‌خواهد این تیم با کادرفنی فعلی به نتیجه دلخواه برسد.

این موضوع می‌تواند بحران جدیدی برای استقلال بسازد، زیرا از یک سو، حواشی اخیر و افزایش اختلاف بین کادرفنی و برخی مدیران باشگاه را پررنگ می‌کند و از طرف دیگر، حساسیت به شعار‌های روی سکو را نشان می‌دهد.
طی ماه‌های گذشته در هنگام بازی‌های استقلال، یکسری شعار علیه برخی افراد به گوش رسید که انگار مخاطب آن کسانی هستند که سابقه درگیری با مربیان پیشین استقلال را دارند و فرهاد مجیدی با این استوری، اشاره‌ای به اتفاقات پشت پرده داشت. دو کلمه آخر متن او نیز در نوع خود جالب است: «تا بعد...» و این یعنی تازه ماجرا شروع شده و احتمالا باید منتظر حملات بیشتری از سوی او و سایر استقلالی ها، علیه افرادی که نمی‌خواهند این تیم نتیجه بگیرد، باشیم.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی