جواد نکونام سرمربی تیم ملی امید می شود!
به نظر میرسد جواد نکونام به عنوان سرمربی تیم ملی امید جانشین کرانچار شود

نکونام جایگزین کرانچار می شود؟

 تیم ملی امید در ایام نوروز، میزبان مرحله مقدماتی انتخابی المپیک در تهران بود که بعد از تیم ملی عراق در رده دوم قرار گرفت و نتوانست به عنوان تیم نخست راهی مرحله نهایی انتخابی المپیک شود اما به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به چند تیم دیگر، در رده دوم بهترین تیم‌های دوم مرحله مقدماتی جای گرفت و یکی از چهار تیم صعود کننده از این مسیر بود.

طبق رده‌بندی AFC، تیم‌های تایلند (میزبان)، ازبکستان، قطر و ویتنام در سید یک، تیم‌های کره جنوبی، عراق، ژاپن و کره شمالی در سید دو، تیم‌های چین، استرالیا، عربستان و اردن در سید سه و تیم‌های ایران، امارات، بحرین و سوریه در سید چهارم قرار گرفتند.

 تیم ملی امید ایران در صورت بدشانسی، در گروهی متشکل از ازبکستان، ژاپن و استرالیا قرار می‌گیرند.

حالا به نظر می رسد با توجه به شرایط سخت تیم امید مدیران فدراسیون فوتبال به فکر تغییر سرمربی تیم امید افتاده و می خواهند در فاصله 9 ماه تا آغاز مرحله نهایی انتخابی در تایلند تیمی منسجم را راهی این مسابقات کنند.

 با توجه به قیمت ارز و عملکرد نه چندان خوب تیم امید در مرحله مقدماتی به نظر می رسد مدیران فدراسیون فوتبال و تیم امید دیگر زلاتکو کرانچار را برای راهیابی تیم امید به المپیک 2020گزینه مطمئنی نمی دانند و می خواهند تیم را با یک شوک مثبت روبرو کنند و می خواهند سکان هدایت تیم امید را به دست جواد نکونام بسپارند.

مرحله نهایی انتخابی المپیک 2020 توکیو دی ماه سال ۱۳۹۸ در تایلند برگزار می‌شود و سه تیم نخست به همراه ژاپن در المپیک حضور خواهند داشت. در صورتی که ژاپن به مرحله نیمه نهایی این مسابقات صعود کنید، سه تیم دیگر بدون انجام بازی فینال و رده‌بندی به المپیک صعود خواهند کرد.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: footballi.net