آشتی کردن شکیرا و همسر مسی! عکس
همسران پیکه و مسی باهم آشتی کرده و اختلافات شان را کنار گذاشتند

همسران پیکه و مسی با هم آشتی کردند

بارسلونا فاتح لالیگا شد و حالا تمرکز خود را روی کسب دو جام باقیمانده فصل یعنی جام حذفی و لیگ قهرمانان اروپا خواهد گذاشت.

یکی از اتفاقات حاشیه ای جالب بازی دیشب مربوط به یکی از پیام هایی بود که در صفحه اینستاگرام آنتونلا روکوتزو همسر مسی منتشر شد.

در حالی که شایعاتی در مورد اختلاف همسر مسی و شکیرا، همسر پیکه وجود داشت اما آنتونلا با انتشار تصویری مشترک به این شایعات پایان بخشید. البته همسر مسی تصویر دیگری از خودش در کنار سوفی بالبی، آلنا گالرا و آلینی همسران سوارز، بوسکتس و کوتینیو نیز منتشر کرده است.


سلفی شکیرا و همسر پیکه

سلفی شکیرا و همسر پیکه

در ماه های اخیر مطبوعات آرژانتین ادعا کرده بودند که همسران مسی و پیکه با هم اختلاف دارند. البته خود این بازیکن سالهاست که کنار هم بازی می کنند و به عنوان دو تن از بزرگان بارسا رابطه گرمی با هم دارند اما اختلاف همسران پیکه و مسی داستان متفاوتی دارد.

در حقیقت زمانی که مدافع بارسلونا از نوریا توماس نامزد سابقش جدا شد آنتونلا از او خیلی دلخور شد چرا که همسر مسی رابطه گرمی با نامزد سابق مدافع اسپانیایی داشت. اما به هر صورت به نظر می رسد که اختلافات رفع شده و حالا رابطه خانوادگی دو ستاره بارسلونا نیز گرم تر از گذشته خواهد بود که این مسئله به اتحاد تیم و کسب قهرمانی در دو جام باقیمانده کمک خواهد کرد.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: footballi.net