جدایی امیر قلعه نویی از سپاهان!
وضعیت امیر قلعه نویی برای ادامه حضور در سپاهان مشخص نیست و احتمالان این مربی فصل جدید را با تیم دیگری آغاز کند

امیر قلعه نویی از سپاهان جدا می شود

نام تیم‌هایی که امیر قلعه نویی همین حالا ممکن است فصل بعد را در آنها سپری کند مرور کنید. سپاهان؟ تراکتورسازی؟ استقلال یا تیم ملی امید؟

کوچ و جدایی ناگهانی بازیکنان مورد علاقه و دستیاران امیر قلعه نویی از سپاهان ، به نظر احتمال باقی ماندن او در این تیم را به شدت کمرنگ کرده است.
بخصوص که دستیاران همیشگی اش هم از او جدا شدند. حتی اگر تابش بگوید قلعه نویی سال بعد را هم در اصفهان می ماند، حال و روز این روزهای این تیم و رفتار قلعه نویی و نزدیکانش خیلی نشانگر چنین اتفاقی نیست.

قلعه نویی که به رغم هزینه و کوشش بسیار نتوانست پس از ۶ سال دوباره جام ببرد انگار انگیزه اش را در اصفهان از دست داده. او سایه افشین قطبی را هم روی سرش دارد که سنگینی می کند.


مذاکرات با زنوزی را هم می گویند به طور جدی داشته. دو سال حضور در تبریز اما برایش جامی به همراه نداشته و هر بار خیلی با دلخوری از هم جدا شدند. سومین همکاری شان شکل می گیرد؟ راستش شواهد نشان می دهد این پیوند بسیار دشوار است. قلعه نویی که بعد از صحبت‌هایش درباره مهندسی نتایج فوتبال ایران زیر فشار قرار گرفته، امکان کمی دارد که تیم امید را بپذیرد چون رویاهای بزرگتری همیشه در سر داشته و در استقلال هم می داند حریف مجیدی و باندش از یک سو و البته خواست هواداران که یک مربی خارجی در سطح برانکو است، نخواهد شد.

او آیا با این شرایط در اصفهان می ماند یا باز امسال لیگ را از خانه آغاز می کند؟ قلعه نویی البته یک ویژگی دارد که هیچ مربی دیگری در لیگ مان ندارد. او هر لحظه اراده کند می تواند سرمربی نساجی باشد. تیمی که اگرچه هوادارانش یکبار شعارهایی علیه اش دادند اما مالکینش چنان دوستش دارند که برای او همه هزینه‌ها می شود!



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: دنیای ورزش تورنتو