جزییات مراسم ازدواج بیل و نامزدش با حضور 3 فرزندشان!
مراسم ازدواج گرت بیل برگزار شد و قصد داریم به بیان جزئیاتی از این مراسم را بیان کنیم

جزییات مراسم ازدواج بیل؛ از 3 شبانه روز جشن تا جریمه برای لو رفتن عکس!

گرت بیل، ستاره ولزی تیم رئال مادرید، 20 روز قبل در یک مراسم خصوصی در شهر مایورکای اسپانیا ازدواج کرد و حالا جزییاتی از این مراسم منتشر شده است.

ستاره رئال مادرید در یک ویلای متعلق به قرن هفدهم میلادی در مایورکا با اما رایز جونز، نامزد خود، ازدواج کرد. منابع خبری محلی شهر مایورکا می گویند که این مراسم محرمانه از تاریخ 20 ژوئن تا 23 ژوئن به مدت سه شبانه روز به طول انجامیده است.

همچنین گفته می شود که این زوج چند گروه موسیقی از بریتانیا استخدام کرده بودند تا مهمانان را سرگرم کنند. طراحان داخلی این ویلا از آلمان انتخاب شده بودند. کارکنانی که در مراسم عروسی گرت بیل وظیفه انجام خدمات را بر عهده داشتند پیش از این مراسم یک تعهدنامه امضا کردند که بر اساس آن انتشار هرگونه عکسی از مراسم عروسی این زوج می تواند تا 44 هزار و 800 پوند جریمه برای آنان در پی داشته باشد.

هر سه فرزند این زوج، آلبا ویولت 6 ساله، ناوا والنتینا 3 ساله و اکس چارلس یک ساله، در این مراسم حضور داشتند و پدر و مادر گرت بیل نیز جز مهمانان اصلی بودند. پدربزرگ و مادر بزرگ اما در این مراسم حضور نداشتند و چند روز قبل ناراحتی خود را از این بابت اعلام کرده بودند.

این دو قرار بود سال گذشته در یک مراسم مجلل در توسکانی ازدواج کنند که این اتفاق عملی نشد. پس از آن در ابتدای سال میلادی بیل یک جزیره خصوصی در ایبیزا، محلی که این دو در سال 2016 نامزد کردند، رزرو کرده اما این اتفاق نیز رخ نداد تا بیل و اما در یک مراسم خصوصی ازدواج خود را رسمی کنند.

پیش از این سریال جاسوسی شبکه بی بی سی به نام مدیر شب در محل ویلای برگزاری جشن عروسی این دو فیلمبرداری شده بود.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: footballi.net