امید ابراهیمی بمب کدام تیم می شود؟
گفته می شود تیم های سپاهان, پدیده و یا شاید استقلال  خواهان جذب امید ابراهیمی شده اند

امید ابراهیمی به ایران بازمی گردد؟

امید ابراهیمی فصل آینده در کدام تیم توپ خواهد زد؟

به احتمال زیاد جواب این سوال تا آخر این هفته مشخص خواهد شد. ابراهیمی بعد از جدایی اجباری از الاهلی، هنوز تیم جدیدش را مشخص نکرده و معلوم نیست در قطر به فوتبالش ادامه خواهد داد یا اینکه دوباره به لیگ برتر برخواهد گشت. گفته می‌شود امید علاقه‌مند است که کماکان در لیگ ستارگان بازی کند چرا که نه تنها رقم دریافتی او در قطر، به مراتب بالاتر از سقف پرداختی تیمهای ایرانی به اوست بلکه خیال او راحت خواهد بود که به موقع پولش را خواهد گرفت.

اما در صورتی که او به هر دلیلی با تیمی در لیگ ستارگان به توافق نرسد آنوقت می ‌توانیم او را دوباره در لیگ برتر ببینیم. طی روزهای گذشته از استقلال، سپاهان و شهر خودرو به عنوان مقصد احتمالی این بازیکن نام برده شده است. درباره استقلال باید بگوییم که حضور او در این تیم منتفی است چرا که از یکطرف مدل جدایی او از استقلال به نحوی بوده که بازگشت احتمالی‌اش به تیم با استقبال هواداران مواجه نخواهد شد.

نکته دیگری که بازگشت ابراهیمی به استقلال را منتفی کرده، عدم نیاز استراماچونی به اوست. البته در کیفیت فنی ابراهیمی هیچ شکی نیست منتهی استقلال در پست او سه بازیکن – فرشید باقری، علی کریمی و مسعود ریگی – دارد و استراماچونی به دنبال جذب هافبک هجومی است. نکته ای که در شماره امروز خبرورزشی هم به آن اشاره شده است.

با منتفی شدن بازگشت ابراهیمی به استقلال، شانس شهر خودرو و سپاهان برای جذب این بازیکن افزایش پیدا کرده است. روزنامه ایران ورزشی در شماره امروز خود مدعی شده شهر خودرو برای جذب ابراهیمی حاضر است تا 4 میلیارد تومان هزینه کند و رقم پیشنهادی سپاهان به ابراهیمی هم در همین حدود است با این همه طبق اطلاعات سایت فوتبالی، سپاهان بیشتر از 3 میلیارد تومان برای ابراهیمی هزینه نخواهد کرد.

درباره رقم پیشنهادی شهر خودرو به این بازیکن نمی‌توان به رقم دقیقی اشاره کرد اما این باشگاه قرار است طی دو سه روز آینده جلسه‌ای با این بازیکن داشته باشد و قطعا رقم آنها کمتر از مبلغ پیشنهادی سپاهان به ابراهیمی نخواهد بود چرا که حمیداوی دوست ندارد بازیکن مورد علاقه یحیی را به راحتی از دست بدهد و می‌خواهد در آستانه لیگ از یک خرید بزرگ دیگر برای تیمش رونمایی کند. حالا باید دید کدام یکی از این دو تیم با ابراهیمی به توافق خواهند رسید هر چند که در صورت توافق ابراهیمی با تیمی دیگر در لیگ ستارگان، دیگر خبری از بازگشت او به لیگ برتر نخواهد بود.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: footballi.net