کدام گزارشگر بیشتر از همه دربی را گزارش کرده است؟ + نتایج بازی ها با گزارش خیابانی
گزارشگران مختلفی دربی را گزارش کرده اند اما هرکدام از گزارشگران چندبار این بازی حساس را گزارش کرده اند

هر گزارشگر چند بار دربی را گزارش کرده است؟

ساعتی قبل بود که اعلام شد جواد خیابانی گزارش بازی استقلال و پرسپولیس را به عهده خواهد داشت تا شایعاتی که درباره گزارشگری عباس قانع در این بازی منتشر شده بود، منتفی شود.

در هشت بازی که با گزارش خیابانی همراه بوده است هر کدام از دو تیم موفق به کسب دو برده شده و چهار بازی هم مساوی شده است.

اما رکوردداران گزارش دربی کسانی هستند که امکان گزارش آنها وجود ندارد. عادل فردوسی‌پور 17 بار این بازی را گزارش کرده و چند روز قبل شایعه شد که او گزارشگر دربی هفته چهارم است منتهی عادل فردوسی پور امکان گزارشگری در شبکه سه را ندارد و فقط در شبکه ورزش می تواند گزارش کند که فعلا تمایلی به گزارش کردن در این شبکه را هم ندارد و تنها برنامه فوتبال 120 را روی آنتن می برد.

بعد از فردوسی‌پور، مزدک میرزایی 11 بار دربی را گزارش کرده که او هم به دلیل مهاجرت قطعی و همکاری با یک شبکه فارسی زبان خارج از کشور، دیگر شانسی برای گزارش این بازی نخواهد داشت.

جهانگیر کوثری 8 بار، محمدرضا احمدی، کیومرث صالح‌نیا و اسکندر کوتی 5 بار این بازی را گزارش کرده‌اند و پیمان یوسفی هم 4 بار دیدار استقلال و پرسپولیس را گزارش کرده است. پشت سر آنها عباس بهروان قرار دارد که سه بار این بازی را گزارش کرده ضمن آنکه مرحوم بهرام شفیع هم گزارش 2 دربی را به عهده داشته است. مجید وارث هم یک بار دربی را گزارش کرده است. البته در این لیست گزارشگرانی هم هستند که دربی را دو نفره و با هم گزارش کرده اند.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: footballi.net