سورپرایز به سبک سرخیو راموس: پاک کردن تمام خالکوبی هایش!
سرخیو راموس کاپیتان باتجربه رئال مادرید با انتشار تصویری در شبکه مجازی اینستاگرام ، کاربران و هوادارانش را حسابی سورپرایز کرده است

سرخیو راموس خالکوبی هایش را پاک کرد

سرخیو راموس با انتشار پستی جدید در اینستاگرام حسابی گرد و خاک به پا کرده است. در این عکس که از پشت از سرخیو راموس گرفته شده، بخشهایی از کتف و شانه او را می بینیم و چیزی که بیش از هرچیزی جلب توجه می کند، پوست صاف و شفاف و بدون خالکوبی اوست. این تصویری است که هواداران دنیای فوتبال و به ویژه دوستداران راموس به دیدنش عادت ندارند؛ چرا که سالهاست که شانه و بازوها و کمر سرخیو راموس پوشیده از خالکوبی بوده است.


راموس در طول این سالها بارها درباره معنا و مفهوم هریک از خالکوبی های روی بدنش توضیحاتی را ارائه کرده بود واکثر این خالکوبی ها به نحوی مرتبط با خانواده و دوستانش است. یکی از این خالکوبی ها مربوط به همسرش پیلار روبیو است و برخی دیگر به سه فرزند پسرش تعلق دارند. اما حالا راموس تصمیم گرفته تا تمام خالکوبی هایش را پاک کند و به نظر می رسد که او برای یک کمپین تبلیغاتی این کار راانجام داده و بعید به نظر می رسد که خالکوبی هایش را به صورت دائمی پاک کرده باشد و به صورت موقت آنها را پوشانده و پنهان کرده است.

این روزها سرخیو راموس تمریناتش را دنبال می کند و خود را برای حضور در بازی بعدی تیم مادریدی که مصاف با مایورکاست آماده می کند. یک هفته بعد از رویارویی با مایورکا، رئال مادرید باید در نوکمپ و در بازی حساس ال کلاسیکو به مصاف بارسلونا برود.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: footballi.net