پیشنهاد قرارداد 6ماهه ایران به برانکو
به نظر می رسد برانکو ایوانکوویچ در حال آماده کردن خود برای نشستن روی نیمکت تیم ملی است

برانکو و پالس های بی پایان به تیم ملی!

با وجود تکذیب های پیاپی برانکو درباره مذاکره مستقیم ، خود او و اطرافیان این سرمربی مدام پالس‌هایی روشن به فوتبال ایران می‌دهند.پالس هایی که پیش از فسخ قرارداد با ویلموتس ، اعمال فشار به فدراسیون برای حضور این مربی کروات محسوب می شود و هزینه دارد.

 او به خوبی می داند تصمیم قطعی برای جدایی ویلموتس از تیم ملی وجود دارد و خود ویلموتس هم علاقه ای به ادامه همکاری با تیم ملی ندارد. این فشارها کمک می کند فضا برای حضور برانکو تلطیف شود و فدراسیون هم با جدایی ویلموتس به سراغ برانکو برود و به گزینه دیگری فکر نکند.

از طرفی در فدراسیون برخی به دلایل مختلف با حضور برانکو موافق نیستند. دلایلی مثل نتیجه نگرفتن پرسپولیس که باعث نارضایتی هواداران این تیم شده و حضور برانکو در تیم ملی هم بر شدت آن خواهد افزود یا اینکه بازیکنان تیم ملی رابطه خوبی با کی روش داشتند و معلوم نیست برخورد خوبی با برانکو داشته باشند.

تاج هم با علم به این مسائل و با توجه به احتمال حذف تیم ملی به برانکو پیشنهاد قرارداد شش ماهه داده است؛ چرا که ممکن است تیم ملی از دور رقابت ها حذف شود که در این صورت هزینه کردن برای مربی خارجی توجیهی ندارد.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: khabaronline.ir