همسر ناصر حجازی از 2 بار تخریب سنگ قبر حجازی گفت
بهناز شفیعی می‌گوید کسانی که تابلو خیابان مرحوم ناصر حجازی را مخدوش کردند، کسانی هستند که تاکنون دو بار هم سنگ قبر این اسطوره را تخریب کردند

همسر مرحوم حجازی: تاکنون دو بار سنگ قبر ناصر را تخریب کردند!

همسر مرحوم ناصر حجازی در مراسم بزرگداشت این اسطوره فوتبال ایران و استقلال و نصب سردیس این فوتبالیست فقید در بلوار ناصر حجازی گفت: امروز در مراسم نصب این تندیس حاضر شدیم. همین که بین مردم بودیم، اتفاق خوبی بود. ای کاش خودش (ناصر حجازی) در این مراسم بود. ای کاش برای اسطوره‌های دیگر فوتبال ایران تا وقتی که زنده هستند این قبیل کارها را انجام بدهند.

وی ادامه داد: از شهردار منطقه، شورای شهر تهران و به خصوص آقای رضوی که پیگیر این کار بود، تشکر می‌کنم. خیلی زحمت کشیدند که این اتفاق زیبا رخ داد. هواداران هشت سال است که کنار خانواده ما هستند.

همسر مرحوم ناصر حجازی درباره مخدوش کردن تابلو خیابان ناصر حجازی اظهار کرد: در هر جامعه‌ای چندین آدم بیمار هم وجود دارد که قبلا همانند این کار را روی سنگ مزار ناصر کرده‌اند. اسم آقای حجازی با این کارها از بین نمی رود. او در قلب مردم است. وقتی در قلب مردم باشید به هیچ شکل از قلبشان بیرون نمی‌آیید. شاید خواست خداست که مردم او را دوست دارند. این خیابان ۲۴ تابلوی دیگر دارد و با مخدوش کردن یک تابلو، اتفاقی نمی افتد. تا به حال دو بار سنگ قبر ناصر را عوض کردم. به نظرم این فرد یک آدم روانی است.

شفیعی درباره وضعیت کنونی استقلال و مشکلات به وجود آمده برای آندره‌آ استراماچونی  و نقش پیشکسوتان در چنین موضوعاتی گفت: به نظرم الان داشتن یک بزرگتر در تیم خیلی احساس می شود. نمی‌گویم حتما ناصر حجازی و منصور پورحیدری باید باشند بلکه همه پیشکسوتان استقلال بزرگ هستند و باید پادرمیانی کنند و این مسئله را حل کنند. از طرفی پول آقای استراماچونی خیلی زیاد نیست. اگر این پول را به من می دادند، می رفتم و با او هم قرارداد امضا می کردم. این مبلغ عددی نیست که درباره آن بحث کنند. این پولی بود که می توانستند در کیف بگذارند و به او بدهند.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: isna.ir