بیرانوند شاگرد ویلموتس در تیم بلژیکی!!
در شرایطی که مدیرعامل باشگاه پرسپولیس صراحتا از ماندن بیرانوند تا پایان فصل در این تیم خبر داد رسانه های بلژیکی ادعاهای جالبی در خصوص مرد شماره یک ایران مطرح کردند

زوج"ویلموتس- بیرانوند" در رویال آنتورپ

 48 ساعت قبل از بازی بزرگ پرسپولیس مقابل تراکتور گمانه زنی ها در خصوص جدایی قریب الوقوع علیرضا بیرانوند از جمع سرخپوشان پایتخت حسابی اردوی قهرمان ایران را تحت الشعاع خود قرار داد.این وضعیت تا جایی پیش رفت که انصاری فرد مدیرعامل باشگاه تهرانی صراحتا از ماندن بیرانوند تا پایان فصل خبر داد و گفت این بازیکن تابستان آتی راهی اروپا می شود.

در این بین اما رسانه های بلژیک به عنوان مقصد آتی مرد شماره یک ایران ادعاهای جالبی را مطرح کرده و از سفر این بازیکن در زمستان به ژوپیرلیگ خبر دادند. سایتlalibre   در گزارشی علاوه بر این که مقصد جدیدی برای بیرانوند مطرح کرد از احتمال همکاری دوباره این گلر ایرانی با سرمربی سابق تیم ملی خبر داد که می تواند اتفاق جالبی باشد.

سایتlalibre  بلژیک نوشت:« علیرضا بیرانوند، دروازه بان تیم ملی ایران و عضو باشگاه پرسپولیس در راه تیم رویال آنتورپ است. گفته می شود بیرانوند احتمال دارد در آنتورپ به همراه مربی سابقش مارک ویلموتس کار کند. گویا سرمربی سابق تیم ملی بلژیک که برای چند ماهی روی نیمکت ایران حضور داشت در تماس با بیرانوند به او اعلام کرده که بزودی در تیم آنتورپ او را خواهد دید».



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: varzesh3.com