رابطه عاشقانه سامی خدیرا با بازیکن 25 ساله تیم فوتبال زنان بایرن مونیخ!
سامی خدیرا بازیکن 32 ساله تیم یوونتوس رابطه عاشقانه ای را با بازیکن 25 ساله تیم فوتبال زنان بایرن مونیخ آغاز کرده است

نامزدی سامی خدیرا با بازیکن بایرن مونیخ

رسانه های آلمانی در گزارش هایی از نامزدی سامی خدیرا، بازیکن 32 ساله و آلمانی یوونتوس با یک بانوی فوتبالیست خبر داده اند.

نامزد سامی خدیرا، ملانی لوپولز، بازیکن 25 ساله باشگاه بایرن مونیخ است که در تابستان به چلسی منتقل خواهد شد و هردوی آنها ملی پوشان تیم ملی آلمان هستند.

طبق گزارش های منتشره، خدیرا و خانم لوپولز، چند ماهی است که با هم رفت و آمد دارند و اگرچه هیچ یک از این دو، خبر نامزدی شان را به صورت رسمی اعلام نکرده ولی بنا برگزارشهای منتشره این خبر جدی است.

سامی خدیرا پنج سال پیش از نامزدش لنا گرکه جدا شد و دلیل جدایی شان این بود که خدیرا در آن زمان به دلیل حضور در رئال مادرید در اسپانیا مستقر بود ولی نامزدش قصدداشت تا در آلمان حرفه مدلینگ را دنبال کند و به همین خاطر آنها از هم جدا شدند.

در بهار سال 2019 سامی خدیرا برای تماشای بازی تیم ملی زنان آلمان مقابل شیلی به ورزشگاه رنگنزبرگ رفت. در آن بازی خانم لوپولز و هم تیمی هایش موفق شدند تا 0-2 مقابل شیلی به پیروزی برسند و حالا رسانه های آلمانی خبر نامزدی خدیرا و خانم لوپولز را منتشر کرده اند.

بدین ترتیب آنها می توانند یکی از اولین زوجهای فوتبالی دنیا لقب بگیرند که در سطوح عالی دنیای فوتبال مشغول به فعالیت هستند



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: footballi.net