مدل انگلیسی با شوهری ایرانی، پشت پرده خرید تیم های اروپایی توسط شاهزاده های عرب! عکس
زنی به نام آماندا استیولی و همسرش مهرداد قدوسی نقش زیادی در خرید تیم های انگلیسی توسط شاهزاده های عرب دارند

آماندا استیولی و همسرش مهرداد قدوسی کیستند؟

زنی به نام آماندا استیولی پشت همه معاملاتی است که در انها شیوخ عرب خاور میانه به سراغ خرید باشگاه های اروپایی می روند.

دیلی میل گزارش داده است که آخرین مشاوره آماندا در مورد خرید باشگاه نیوکاسل توسط محمد بن سلمان ولیعهد عربستان است که می خواهد برای خرید باشگاه انگلیسی 300 میلیون پوند هزینه کند و انتقال به زودی انجام می شود.


آماندا استیولی و همسرش مهرداد قدوسی

آماندا استیولی و همسرش مهرداد قدوسی

این مدل سابق بیش از یک دهه است که معاملات سرمایه گذاری شیخ های عرب در اروپا را جوش می دهد. او در سال 2008 در حالی به شهرت رسید که به خانواده سلطنتی امارات در مورد خرید سهام باشگاه منچسترسیتی مشورت داد.

این اولین سرمایه گذاری بزرگ شیخ های عرب در فوتبال انگلیس بوده است.  شاید جالب ترین نکته در مورد آماندا برای ما  این باشد که شوهرش یک ایرانی به نام "مهرداد قدوسی" است.

رابطه خوب آماندا با آندرو، شاهزاده بریتانیایی باعث می شود تا درهای کارهای تبلیغاتی به رویش باز شود. او در سال 2005 یک شرکت خصوصی در دبی به نام PCP را تاسیس کرد و خیلی سریع مشتریانی در قطر و امارات پیدا کرد.

او در مورد مسائل سیاسی مشاوره می دهد، با اشخاص قدرتمند ملاقات می کند و گاهی به عنوان واسطه در معامله های بزرگ فعالیت می کند. 

حالا به نظر می رسد که آماندا و شوهر ایرانی اش نقشی کلیدی در انتقال سهام باشگاه نیوکاسل به خانواده سلطنتی عربستان خواهند داشت. ا

و در زمان انتقال منچسترسیتی به دولت امارات 10 میلیون یورو دریافت کرد. آماندا با کشورهای مختلف در مورد فروش سهام لیورپول و یونایتد هم مذاکره کرده است.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: footbali.net