ماجرای پول پرست بودن دی ماریا و همسرش
خورخلینا کاردوسو همسر انخل دی ماریا مهاجم آرژانتینی پاریسن ژرمن در مصاحبه ای با نشریات کشورش در مورد داستان جدایی این بازیکن از رئال مادرید صحبت کرد

همسر دی ماریا: به ما می‌گفتند پول پرست اما راست می‌گفتند!

خورخلینا کاردوسو همسر انخل دی ماریا در این مصاحبه در مورد ماجرای انتقال دی ماریا از رئال مادرید به منچستریونایتد صحبت کرد و گفت:

" ببینید، ما در مادرید بودیم و آنخل در تیمی بازی می کرد که از نظر من بهترین تیم دنیاست. همه چیز عالی بود. آب و هوا عالی بود، غذا بی نظیر بود و ... اما یک روز آنخل آمد و گفت:" پیشنهادی از منچستر به دستم رسیده است. اگر شما نیایید باید تنها بروم." من به او گفتم که او را همراهی خواهیم کرد.

راستش پول زیادی می دادند، حتی بعد از آن اسپانیایی ها به ما گفتند که پول پرست بوده ایم. راستش را بخواهید درست است، پول پرست بودیم! اگر در شرکتی کار کنید و شرکت رقیب به شما دو برابر دستمزد پیشنهاد بدهد، با عجله آن را می پذیری."

اما به نظر می رسد که همسر دی ماریا چندان از زندگی در منچستر خوشش نیامده است. این بازیکن هم فقط یک سال در اولدترافورد ماند و به پی اس جی رفت. خورخلینا تعریف می کند:"زندگی در منچستر وحشتناک است... قبلا به آن جا رفته بودیم و وقتی آگوئرو و دختر مارادونا با هم زندگی می کردند به آن جا سفر کرده بودیم.

بعد از آن به آنخل گفتم که حاضرم در هر جایی زندگی کنم به جز انگلیس. وحشتناک بود. اما یک سال بعد ما در انگلیس بودیم!"



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: footballi.net