خانه لاکچری شجاع خلیل زاده و عصبانیت همسرش از دست وی! عکس
شجاع خلیل زاده مدافع شمالی پرسپولیس امروز 30سالگی خود را جشن می‌گیرد و این موضوع با انتشار اولین گزارش اختصاصی ما از زندگی دوران قرنطینه‌ای بازیکنان همراه شده تا اولین مجموعه به او اختصاص یابد

زندگی خصوصی یک تازه داماد؛ ش.خلیل‌زاده

امیرحسین خیرخواه مجموعه‌ای از فریم‌های جذاب و اختصاصی از دوران قرنطینه کنونی بازیکنان شکل داده که روز گذشته در گزارشی به آن پرداخته شد و اکنون نیز اولین مجموعه از این تصاویر با توجه به تولد شجاع خلیل زاده، به این مهاجم شمالی اختصاص یافته است.

خلیل زاده که امسال به جرگه متاهلین اضافه شده، زندگی پر رمز و رازی نداشت. دلتنگی خاص او برای فوتبال با این جمله بعد از حضورمان در منزلش در شمالی‌ترین نقطه تهرن کاملا مشخص بود:" شما خبرنگارید، واقعا خبر ندارید چه زمانی فوتبال شروع می‌شود؟"

شیطنت‌های شجاع در کنار زندگی مشترک تازه پا گرفته‌اش در همان ابتدا با درخواستش برای مشخص بودن حلقه ازدواج در عکس‌ها همراه بود و البته با توجه به اینکه تمرینات اختصاصی و در قرنطینه‌اش را قبل از حضورمان به انجام رسانده بود، نشد که فریم‌هایی از آن را ثبت کنیم.

او اما از همان ابتدا با اعتمادبنفسی بالا کار را استارت زد. از کری برای قهرمانی در پلی استیشن در میان تمامی بازیکنان تا رد پیشنهاداتی که همان زمان درباره او برای جدایی از پرسپولیس مطرح می‌شد و می‌گفت مگر می‌شود اینجا را ترک کرد.

شوخی ما با منزل او از همان ابتدا با اشاره به ویوی جالب خانه‌اش استارت خورد که با توجه به قرار گرفتن در منطقه کوهستانی به او اشاره کردیم اینجا محل پلنگ و شیر است نه پرنده‌ها! (با اشاره به لقبش).


ویو خانه شجاع خلیل زاده

ویو خانه شجاع خلیل زاده

شجاع که امروز تولد 30 سالگی‌اش را جشن می‌گیرد خیلی زود دست به دسته پلی استیشن شد و از سروش رفیعی خواست تا به صورت آنلاین بازی را دنبال کند. اما جالب بود که سبک بازی فنی دو بازیکن در نمایش بازی مجازی هم کاملا قابل تمیز دادن بود

سروش با همان دید تکنیکی خود علیه شجاع بود و مدافع پرسپولیس نیز دست به حرکات فیزیکی برای نتیجه می‌زد و البته ناباورانه بازی را باخت ولی آن را با یک سری بهانه و شوخی از سروش نپذیرفت و وعده جبران و انتقام در بازی بعدی را داد.


نمایی از خانه شجاع خلیل زاده

نمایی از خانه شجاع خلیل زاده

مدافع پرسپولیس دقایقی بعد با حضور یکی از مهمانانش و در شرایطی که از او نیز همانند ما خواست تا پروتکل بهداشتی را به بهترین شکل رعایت کرده و وارد منزل شود، بار دیگر پای تلویزیون نشست و اینبار انتقام باخت از سروش رفیعی را از دوستش گرفت تا بار دیگر لبخند به لبانش بازگردد و با همان روی باز پذیرای بقیه عکس‌های لایف استایل خود در قرنطینه شود.

سرگرمی اصلی شجاع هم مثل همه این روزها گوشی و لپ تاپ بود. تا جایی که او برای حضور در ویوی فوق العاده‌ای که داشت هم حتی از گوشی و چک کردن آن غافل نمی‌شد و صدای اعتراض همسرش را در آورده بود.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: varzesh3.com