افشاگری بیرانوند درباره نقشه باشگاه ها برای تعطیل کردن لیگ برتر
علیرضا بیرانوند می‌گوید تیم های حریف پرسپولیس نقشه ای را دارند و طبق آن جلو می‌روند که قسمت آخر آن، لغو کامل لیگ نوزدهم است

بیرانوند: مطمئن باشید لیگ لغو می‌شود!

علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم پرسپولیس ساعاتی قبل در باشگاه پرسپولیس حضور یافت و در پاسخ به سوال خبرنگارانی که دلیل این موضوع را جویا شدند، گفت برای سایز لباسش به باشگاه آمده است! اما دقایقی پیش که وی از ساختمان باشگاه خارج شد، در برابر خبرنگاران قرار گرفت و پاسخگوی سوالات آن ها شد و اظهارات جالبی را انجام داد.

او در ابتدای صحبت هایش درباره تمرینات پرسپولیس گفت: خداراشکر همه چیز عالی بوده و تمرینات با رعایت نکات بهداشتی شروع شده. پرسپولیس تنها تیمی است که با نظم تمرین می‌کند و امکانات خوبی برای ویروس کرونایی که آمده دارد و خداراشکر تمرینات را شروع کرده‌ایم و روز به روز هم بچه ها بهتر می‌شوند.

بیرانوند که سایز لباس را بهانه فرار از سوال خبرنگاران در لحظه ورود قرار داده بود، این بار در واکنش به سوالی درباره علت واقعی حضورش به تیم آنتورپ نیز اشاره کرد و توضیح داد: آنتورپ جای خودش را دارد، آن ها به دنبال این هستند که من هرچه زودتر تست پزشکی را بدهم و اعلام کردند که اولین روز که پروازهایشان را باز کنند، بلیت می‌خرند تا تست پزشکی بدهم. ممکن است 20 خرداد یا 29 خرداد باشد، من خیلی دوست ندارم این اتفاق حالاحالاها برایم بیفتد و دوست دارم بعد از لیگ رخ دهد تا افتخاری که می‌خواهم را با پرسپولیس به دست بیاورم.

خروج بیرانوند در این تاریخ از ایران و حضور در اردوی آنتورپ به این معنی است که نمی‌تواند در 9 هفته باقی مانده از لیگ پرسپولیس را همراهی کند، آن هم در شرایطی که او پوکر قهرمانی با قرمزها را آرزوی خود می‌داند. اما از طرف دیگر حضور وی در تست پزشکی و تمرین تیم بلژیکی، پرسپولیس را صاحب 400 هزار دلار باقی مانده از رضایت نامه این بازیکن خواهد کرد.

سپس نوبت به موضوع نامه انصرافی 4 باشگاه رسید؛ خبرنگاران که برای طرح این پرسش بی تابی می‌کردند، با این پاسخ از سوی بیرانوند مواجه شدند: این چهار تیم خیلی زود انصراف دادند و فکر می‌کنم یک هفته قبل از شروع بازی ها این تیم ها می‌شوند 9-10 تیم! چون من الان در ذهن تمام مدیرعامل ها و سرمربیان دیگر تیم ها را می‌خوانم که اگر الان بگویند بازیکنان ما کرونا دارند، وقت برای قرنطینه دارند اما خب صددرصد مواردی را دارند که رو نمی‌کنند. پرسپولیس هم 2 نفر از تدارکاتش کرونا گرفته و خداراشکر کنار ما نیستند. اما مطمئنم دیگر تیم ها که می‌گویند ما مورد کرونایی نداریم، درکشان می‌کنم اما یک هفته قبل از مسابقات دارنده می‌شوند و آن موقع وقت برای قرنطینه دو هفته ای نیست.

دروازه بان شماره یک قرمزها که حالا یک مصاحبه جنجالی را می‌گذراند، نظر خود را درباره ادامه لیگ هم گفت: من می‌گویم کنسلش می‌کنند چون دنبال این هستند! وقتی بیایند 28 خرداد بگویند که بازیکنان ما کرونا دارند، 2 هفته قرنطینه دارد که می‌رود برای ماه آینده. این ها نقشه دارند و با آن جلو می‌روند.

بعد از این جملات بیرانوند به سرعت قصد ترک محل را داشت اما یک خبرنگار پیگیر بحث رادوشوویچ را هم پیش کشید که امروز به تهران آمده. بیرانوند با تمجید از دروازه بان ذخیره اش، عنوان کرد: رادو از دوستان خوب من است و دوست دارم اگر اتفاقی قرار است برای گلری پرسپولیس رخ دهد، رادو فصل را به عنوان دروازه بان اول شروع کند. نظر لطفش است که گفت من دروازه بان اول هستم اما الان هم می‌گویم اگر قرار است لیگ بیستم شروع شود، رادو باید بازی ها را شروع کند. او زحمت کشیده و 4 سال در پرسپولیس بوده و پسر با ادبی است و خوب تمرین می‌کند و امیدوارم به حقش برسد.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: varzesh3.com