تقدیر و تشکر هواداران پرسپولیس از شیخ دیاباته
دیاباته نشان دادن شخصیت متفاوتی نسبت به سایر فوتبالیست‌های شاغل در لیگ ایران به خصوص فوتبالیست‌های خارجی دارد و از این‌رو نه تنها با محبوبیت بالایی از سوی هواداران استقلال مواجه شد، بلکه حالا پرسپولیسی‌ها هم عکس‌ها و ویدیوهایش را دست به دست می‌چرخانند و از او تقدیر و تشکر می‌کنند

دیاباته محبوب بین استقلالی ها و پرسپولیسی ها

هواداران پرسپولیس از مهاجم استقلال حسابی تقدیر کردند، چون شیخ دیاباته بازیکن اهل کشور مالی استقلال که مهمان برنامه فوتبال برتر بود، برای تعریف از پرسپولیس سنگ تمام گذاشت. کمتر پیش می‌آید بازیکنان در یک برنامه زنده تلویزیونی حضور یابند و از تیم رقیب تعریف و تمجید کنند، اما دیاباته که نشان داد بازیکن بسیار باشخصیت، متین و اخلاق‌گرایی به شمار می‌رود، در این برنامه حاضر شد و به تعریف از پرسپولیس پرداخت.

او در بخشی از حرف‌هایش، پرسپولیس را شایسته کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر قلمداد کرد و گفت «این تیم واقعاً زحمت کشید و توانست به چیزی که حقش بود، برسد.» همچنین دیاباته وقتی با سؤالی در خصوص تقلید علی علیپور در دربی از شادی گل معروف او مواجه شد، حرف‌هایش را این‌طور ادامه داد: «علیپور برادر من است و از این اتفاق خوشحال شدم و اصلاً ناراحت نیستم.»

دیاباته نشان دادن شخصیت متفاوتی نسبت به سایر فوتبالیست‌های شاغل در لیگ ایران به خصوص فوتبالیست‌های خارجی دارد و از این‌رو نه تنها با محبوبیت بالایی از سوی هواداران استقلال مواجه شد، بلکه حالا پرسپولیسی‌ها هم عکس‌ها و ویدیوهایش را دست به دست می‌چرخانند و از او تقدیر و تشکر می‌کنند.

کاش این رفتار حرفه‌ای توسط فوتبالیست‌های ایرانی هم مراعات شود که به تیم حریف و موفقیت‌هایش احترام بگذارند. دیاباته توانست فرهنگ جدیدی در فوتبال ایران شکل بدهد.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:  khabaronline.ir