درآمد میلیاردی بازیکن تیم ملی از اینستاگرام
یکی از بازیکنان سرشناس کشورمان این روزها از طریق اینستاگرام درآمد چشمگیری دارد

هافبک سابق تیم ملی و درآمد میلیاردی از اینستاگرام!

 یکی از بازیکنان سابق تیم ملی که کمتر از یک دهه پیش با مبلغی گزاف به یکی از تیم‌های پرطرفدار پیوست این روزها درآمد فراوانی در حد یک فوتبالیست شاغل در لیگ برتر دارد.

این بازیکن که اخیرا به دلیل ویدیوهای کری خواندنش مشهور شده بابت تبلیغ پیج‌های مختلف اینستاگرامی، دستمزدی بالا دریافت می‌کند. این فوتبالیست از حسابش برای پیج‌هایی که می‌خواهند تبلیغات انجام دهند یک پیام می‌فرستد و با معرفی خود می‌گوید حاضر است بابت تبلیغ ۱۵ ثانیه‌ای هر پیج، ۴۰۰ هزار تومان پول دریافت کند که آن هم صرف امور خیریه می‌شود. البته بالای پیجش این عبارت با شرحی متفاوت نوشته و اعلام شده «بخشی» از این تبلیغات صرف امور خیریه می‌شود!

این بازیکن مشهور که در جام جهانی ۲۰۱۴ هم به همراه تیم ملی حضور داشت اما در ادامه شایعاتی در خصوص اعتیادش شنیده می‌شد با میانگین روزی ۱۰ استوری، می‌تواند ۴ میلیون تومان درآمد داشته باشد که با یک ضرب و تقسیم ساده می‌توانیم به درآمد ۱۲۰ میلیون تومان او در یک ماه و ۱.۴ میلیارد درآمد در سال برای او برسیم.

 رقمی که فصل گذشته برای ستاره‌های لیگ برتری یک رقم قابل توجه به شمار می‌رفت اما حالا این شخص که هنوز هم سن بالایی ندارد و می‌تواند فوتبال بازی کند، از راه اینستاگرام به دست می‌آورد.

شاید این درآمد بسیاری از فوتبالیست‌های حاضر را وسوسه کند که فوتبال را کنار بگذارند و به فعالیت در اینستاگرام بپردازند!



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: footballi.net