لو رفتن قرار ملاقات 2 بازیکن در هتل با چند دختر 20 ساله!
دو بازیکن سرشناس تیم ملی انگلیس که با چند دختر دیدار داشتند از اردوی تیم ملی انگلیس کنار گذاشته شدند

واکنش دختر جنجال ساز اردوی انگلیس به اخراج فودن و گرینوود

فیل فودن و گرینوود به علت رفتار غیراخلاقی و شکستن پروتکل های مربوط به کرونا از اردوی تیم ملی انگلیس اخراج شدند و بازی مقابل دانمارک را از دست دادند.

مسئولان تیم ملی انگلیس متوجه شدند که آنها دختران ایسلندی را برای مهمانی گرفتن به هتل محل اقامت دعوت کرده اند و حالا کم کم جزئیات زیادی از تصمیم عجیب این دو بازیکن روشن می شود. در حقیقت در حال حاضر به علت قرنطینه تماس بازیکنان با هر فردی در خارج از اردو ممنوع است اما دیلی میل گزارش داده است که آنها تلاش کرده اند تا حداقل چهار دختر را به هتل ببرند.

نادیا سیل لیندال مدل 20 ساله ایسلندی و دخترخاله 19 ساله اش لارا کلاسن در نهایت به این دو در هتل ملحق شدند اما به نظر می رسد که این دو نفر تنها دختران ایسلندی نبودند که با تماس بازیکنان منچسترسیتی و منچستریونایتد مواجه شدند.

آنیتا یکی دیگر از دختران ایسلندی است که فیلمی از تماس تلفنی خود با بازیکنان تیم ملی انگلیس منتشر کرده اما گفته است:" من آنها را ندیدم. من یکی از دخترانی که به هتل  رفتم، نبودم."

اما نادیا که یکی از دختران جنجال ساز اردوی تیم ملی انگلیس بوده، می گوید:" از طریق اینترنت با هم آشنا شدیم. چند روز قبل از آن که به ایسلند سفر کنند، با میسون صحبت می کردم. آنها اتاق ها را رزرو نکردند. ما اتاق ها را رزرو کردیم و هزینه اش را پرداختیم. حقیقتا برایشان ناراحت شدم چرا که نمی خواستم آنها را به مشکل بیاندازم. اطلاعی نداشتیم که آنها در قرنطینه هستند و حق شکستن آن را ندارند در غیر این صورت به ملاقاتشان نمی رفتیم. من فیل فودن را نمی شناختم چون زیاد فوتبالی نیستم و اصلا فوتبال نگاه نمی کنم. حتی نمی دانستیم که میسون در منچستریونایتد بازی می کند. بعد از آن شب دیگر با هم صحبت نکردیم. نمی خواستیم برایشان مشکل ایجاد کنیم و بعد از آن تماسی نداشتیم. "

فودن و گرینوود هر دو در بیانیه هایی جداگانه به خاطر شکستن قرنطینه و جنجالی که ایجاد کرده بودند، عذرخواهی کردند.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: footballi.net