خاطره جورجینا از اولین ملاقات با رونالدو و آشنا شدن با وی
جورجینا رودریگز درباره نحوه آشنا شدن خود با رونالدو صحبت کرده است

جورجینا: کریستیانو مثل یک بمب است!

جورجینا رودریگز و کریستیانو رونالدو یکی از منسجم ترین زوج های فوتبال اروپا را تشکیل داده اند. آنها فعلا از هم دور هستند چرا که ستاره پرتغالی به علت ابتلا به کرونا به قرنطینه رفته است.

این زوج در شهر مادرید با هم آشنا شدند زمانی که ستاره پرتغالی هنوز در رئال بازی می کرد و جورجینا فروشنده یک فروشگاه فروش لباس بود.  حالا جورجینا در مورد اولین ملاقات آنها با هم صحبت کرده است.

جورجینا مصاحبه ای با "پاریس مچ" داشته که در مورد اولین رویارویی خود با رونالدو گفته است:" همچون عشق در نگاه اول بود. اولین بار در یکی از خیابان های مادرید در زمانی که به خانه برمی گشتم، همدیگر را دیدیم و راستش در ابتدا نتوانستیم با هم صحبت کنیم. اما کمی بعد به فروشگاهی آمد که در آن به عنوان فروشنده کار می کردم."


هر دو خوش شانس بودند که ملاقات بعدی آنها در یک جشن رخ داد. جورجینا در این باره توضیح داد :

" تقدیر طوری رقم خورد تا در یک جشن با هم ملاقات کنیم. در آن جا برای اولین بار با هم صحبت کردیم. لحظه بسیار خاصی بود. با وجود آن که یک دنیا از هم فاصله داشتیم اما حس می کردیم که به همدیگر تعلق داریم."

رونالدو از روابط قبلی خود صاحب سه فرزند است اما آلانا مارتینا تنها فرزند مشترک او با رونالدوست.

یکی از دوستان نزدیک جورجینا گفته است:" دوست ندارم که در مورد شرایط جورجینا به عنوان یک مادر زیاد بحث شود چرا که این برایش مهمترین است. جورجینا نقش مادر همه فرزندان رونالدو را دارد و همین باعث ثبات خانواده شده است. رونالدو می توانست با هر زن دیگری باشد اما جورجینا را انتخاب کرد چون یک زن بسیار عادی است."

جورجینا در پایان مصاحبه در مورد شخصیت رونالدو هم صحبت کرد:" کریستیانو یکی از بهترین افرادی است که می شناسم. او از من محافظت می کند و همبستگی خوبی میان ما وجود دارد.نمی توانم انکار کنم که مثل یک بمب است و به همین خاطر همه چیزی که پیرامونش است را به خود جلب می کند."



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: footballi.net