صحبت های عجیب محمود فکری بعد از 1 هفته درباره فحش هایی که داد
محمود فکری بعد از حدود یک هفته سکوت درباره ماجرای ویدیوی منتشر شده از او صحبت کرد اما به جای عذرخواهی رسمی، از کسانی که باعث شدند او فحش بدهد انتقاد کرد

بی فکریِ فکری!

محمود فکری در نشست خبری قبل از بازی برابر ماشین سازی تبریز اعلام کرد که بعد از پایان این مسابقه درباره اتفاقات رخ داده در دیدار برابر فولاد صحبت خواهد کرد. بعد از پیروزی آبی پوشان برابر تیم تبریزی، در حالی که همه تصور می کردند فکری صحبت های خود را با عذرخواهی شروع کند و بعد درباره اتفاقات رخ داده حرف بزند اما او به جای انجام این کار اعلام کرد افرادی باعث شدند که او عصبانی شود و فحش بدهد!

محمود فکری در پایان بازی گفت:  اینکه یکدیگر را تحریک یا به هم توهین کنیم اصلا کار جوانمردانه ای نیست. کسانی که باعث شدند من الفاظی را به کار ببرم تا آبروی من برود را نمی‌بخشم. برخی افراد دنبال تحریک افراد هستند تا از دیگران فیلم بگیرند و پخش کنند. امیدوارم با این نفرات برخورد شود، البته بابت حرف‌هایی که زدم و مردم آنها را شنیدند عذرخواهی می‌کنم.

اینکه فکری از اظهارات خود عذرخواهی کرده، حتی بعد از یک هفته و البته به زور، اتفاق بدی نیست اما او بازهم مسئولیت حرف هایش را گردن نگرفت و علت بیان آن ها را تحریک افراد دیگر عنوان کرد! در واقع او فقط عذرخواهی کرد تا چنین جمله نادمانه ای در صحبت هایش باشد، همین!

اما سوالی که پیش می آید این است که اگر کسی به ما فحش بدهد، ما هم باید به او فحش بدهیم؟!  نه تنها فکری بلکه تمام مسئولان استقلال این دلیل را غیرمنطقی خواهند دانست چرا که نه در فوتبال بلکه در هیچ کجای دنیا اینکه کسی بگوید من این کار بد را انجام دادم چون دیگران با کارهایشان مجبورم کردند، غیرقابل قبول است.

محمود فکری اگر به جای این دلایل عجیب و غریب همان زمان از طریق سایت و یا اینستاگرام عذرخواهی رسمی انجام می داد و بعد انتقاداتش را مطرح می کرد قابل قبول تر بود. مگر نه اینکه هر مربی و بازیکنی هر بیانیه ای علیه شخص یا تیمی دارد در اینستاگرام منتشر می کنند پس چرا فکری این کار را در صفحه رسمی خود انجام نداد؟

همین نشان می دهد که فکری اصلا از کار خود و حرف هایی که به زبان آورده پشیمان نیست چرا که دائم تلاش می کند افرادی را مقصر کنند که هیچ کدام او را مجبور به انجام این کار نکرده اند. آیا فیلمبردار زمانی که دوربین خود را روشن کرد اسلحه ای در دست داشت و فکری را مجبور کرد فحش بدهد؟


قطعا زمان عصبانیت نه در میدان فوتبال و مستطیل سبز بلکه در تمام مسائل گاهی افراد رفتارهای خارج از عرف انجام می دهند اما کسی که با صراحت عذرخواهی می کند و عمل را ناشی از ضعف خود می داند قطعا شجاع تر از کسی است که برای رفتار زشت خود دنبال مقصر بیرونی است و همین باعث می شود رفتار هیچ وقت اصلاح نشود.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: khabaronline.ir