رنگ موی جدید و خاص ستاره فوتبال
امباپه از رنگ موی جدید خود رونمایی کرده است

رونمایی امباپه از رنگ جدید موهایش!

کیلیان امباپه، مهاجم فرانسوی پاریسن ژرمن، به تازگی با انتشار تصویری از خود در صفحه‌ی شخصی‌اش در اینستاگرام از رنگ جدید موهایش پرده برداشته است. او پیش از این، مو هایش به رنگ طبیعی بود که مشکی مایل به قهوه‌ای بودند اما اکنون رنگ جدید موها آبی فیروزه‌ای یا آبی آسمانی است.

صحبت ها و گمانه‌زنی های زیادی وجود دارد که امباپه در تابستان بعدی راهی رئال مادرید خواهد شد. کیلیان امباپه رویای دیرینه فلورنتینو پرز است. البته زین الدین زیدان هم علاقه زیادی به او دارد و همواره از سران باشگاه رئال مادرید خواسته تا او را به خدمت بگیرند.

گفته می‌شد که امباپه در آستانه پیوستن به رئال مادرید بوده اما شرایطی که ویروس کرونا ایجاد کرد، موجب شد تا این بازیکن در نهایت در پاریسن ژرمن ماندگار شود و به تیم مادریدی نیاید. حرف و حدیث های زیادی وجود دارد که رئال مادرید در تابستان 2021 به طور جدی به سراغ کیلیان امباپه خواهد رفت و می‌خواهد هر طور که شده این بازیکن را به سانتیاگو برنابئو بیاورد تا جای خالی کریستیانو رونالدو که از سال 2018 احساس می‌شود را پر کند.

در نهایت باید دید که چه آینده‌ای در انتظار امباپه خواهد بود. به نظر میرسد که این بازیکن از رنگ قبلی مو های خود خسته شده و قصد تغییر کرده است!.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: footballi.net